Nákupná galéria Aukro.sk spúšťa masívnu kampaň na podporu svojich predajcov

Tlačový servis  /  11. 08. 2010, 00:00

Najväčšia online nákupná galéria na Slovensku, www.aukro.sk, spúšťa od 15. augusta prelomovú kampaň v prostredí slovenských internetových obchodov. Počnúc týmto dňom získajú predajcovia aukro.sk internetovú PPC (Pay-Per-Click) reklamu na vybrané produkty zdarma. Do reklamnej podpory predajcov Aukro každý mesiac investuje 5000 EUR.

Tento netradičný inovatívny krok je v priestore slovenských internetových obchodov absolútne ojedinelý a Aukro ním potvrdilo svoju pozíciu moderného pokrokového partnera pre internetových predávajúcich aj kupujúcich. Aukro.sk je v súčasnosti najväčším slovenským aukčným portálom a online nákupnou galériou s priemernou dennou návštevnosťou 45.000 ľudí. Počet jeho registrovaných užívateľov medziročne vzrástol o 122 % na takmer 170 000 ľudí.

Popri neustálom zvyšovaní záujmu o jednorazový predaj je čoraz výraznejší aj záujem o registrovanie užívateľov za účelom pravidelného predaja – obchodníkov, podnikateľov a kupujúcich. Práve predávajúcich, ktorí majú na aukro.sk registrovaný podnikateľský účet, sa Aukro rozhodlo podporiť prostredníctvom efektívnej PPC reklamy.

 

Internetová podpora predaja by mala zasiahnuť približne štvrtinu predávajúcich. Aukro podporí vybrané zaujímavé alebo cenovo výhodné produkty a aukcie – ich výber bude posudzovať osobitne. Pri predaji prostredníctvom aukcie sa bude kampaň vzťahovať na aukcie trvajúce 10 dní, v prípade klasického predaja sa bude uplatňovať na také produkty, ktoré budú vystavené vo väčšom počte. PPC reklama bude zadávaná marketingovými špecialistami spoločnosti Aukro.

 

 

ČO JE TO PPC REKLAMA?

 

PPC (Pay per click) reklama je druh cielenej internetovej reklamy, za ktorú sa platí až v momente, keď na ňu niekto klikne. V tomto prípade sa reklama na produkty umiestnené na stránke aukro.sk bude zobrazovať na najvyhľadávanejšom portáli Google (na Slovensku je až 99% všetkých vyhľadávaní realizovaných cez tento portál).

PPC reklama funguje tak, že keď potenciálny zákazník zadá vo vyhľadávači kľúčové slovo (názov produktu), o ktorý má záujem, Google mu zobrazí zoznam stránok s daným produktom. Prvé pozície tohto zoznamu majú najväčší potenciál zaujať a preto sú spoplatnené. Aukro tieto pozície teraz v rámci svojej kampane ponúka zdarma.

PPC reklama dokáže výrazne zvýšiť predajný potenciál produktu – jej sila je v tom, že zákazník produkt cielene hľadá, prichádza sám a má skutočný záujem o kúpu.

 

WEBOVÁ STRÁNKA KAMPANE

 

Spoločnosť Aukro za účelom kampane vytvorila špeciálnu webovú stránku, ktorá o celom projekte a jeho princípoch podrobne informuje: http://aukro.sk/country_pages/181/0/marketing/pcc2/. Na stránke sú uvedené podmienky, za akých môžu predajcovia PPC zadarmo získať a takisto kontakty, na ktoré sa možno v prípade záujmu či tipu obrátiť.

 

AKO ŽIADAŤ O ZÍSKANIE PPC REKLAMY

V prípade, ak predajca svoj produkt či aukciu považuje za atraktívne, k dispozícii má kontaktnú e-mailovú adresu PPC@aukro.sk, ktorá bude slúžiť výhradne na prijímanie ponúk, návrhov a konzultácii v súvislosti s PPC reklamou.


AKO SI VYTVORIŤ PODNIKATEĽSKÝ ÚČET NA AUKRO.SK

 

Stať sa predajcom na aukro.sk je veľmi jednoduché - stačí sa zdarma zaregistrovať na aukro.sk a účet si overiť (nechať si na uvedenú poštovú adresu zaslať overovací kód). Podnikateľský účet si na aukro.sk môže zriadiť každý užívateľ, ktorý má registrovanú podnikateľskú činnosť - obchodná spoločnosť alebo živnostník. Podnikateľský účet je ľahko rozpoznateľný tak, že užívateľ má pri svojom nicku zobrazenú ikonu kufríka. Zmeniť na Podnikateľský sa dá aj súčasný Súkromný účet na aukro.sk – po doplnení údajov v sekcii Moje Aukro › Môj účet › Nastavenia: Moje údaje a ich následnom overení administrátorom.

 

Neprehliadnite: