Kávičkovanie zvyšuje efektivitu práce Francúzom, Rakúšania zájdu radšej do baru alebo telocvične

Tlačový servis  /  04. 08. 2010, 00:00

Cesta do práce či z práce pre Španielov, obed s kolegami vo Veľkej Británii, návšteva telocvične či drink po práci s kolegami pri Rakúšanoch alebo prestávka na kávu vo francúzskych malých a stredných podnikoch. Všetky spomínané aktivity zvyšujú efektivitu práce, výkonnosť a návratnosť investícií na pracovisku.

Tieto zistenia boli preukázané v rámci internetového prieskumu,(1) ktorý sa realizoval ako súčasť kampane spoločnosti HP „LaserJet sa Vám oplatí“. Kampaň zdôrazňuje často neuznanú hodnotu, ktorú prináša rad tlačiarní HP LaserJet malým a stredným podnikom po celom svete už viac ako 25 rokov.

 

„Podľa prieskumu 40% rakúskych respondentov prehlasuje, že po návšteve telocvične alebo po inej forme cvičenia po práci vytvárajú spätnú hodnotu pre podnik. Rovnaké percento konštatuje podobný prínos pre podnikanie v spojitosti s posedením pri nápoji s kolegami po pracovnom dni,“ uviedla Želmíra Habalová, HP IPG Marketing manager.

 

Neprehliadnite: