Tlačový servis / 04. 08. 2010, 00:00
Cesta do práce či z práce pre Španielov, obed s kolegami vo Veľkej Británii, návšteva telocvične či drink po práci s kolegami pri Rakúšanoch alebo prestávka na kávu vo francúzskych malých a stredných podnikoch. Všetky spomínané aktivity zvyšujú efektivitu práce, výkonnosť a návratnosť investícií na pracovisku.
Tieto zistenia boli preukázané v rámci internetového prieskumu,(1) ktorý sa realizoval ako súčasť kampane spoločnosti HP „LaserJet sa Vám oplatí“. Kampaň zdôrazňuje často neuznanú hodnotu, ktorú prináša rad tlačiarní HP LaserJet malým a stredným podnikom po celom svete už viac ako 25 rokov.
„Podľa prieskumu 40% rakúskych respondentov prehlasuje, že po návšteve telocvične alebo po inej forme cvičenia po práci vytvárajú spätnú hodnotu pre podnik. Rovnaké percento konštatuje podobný prínos pre podnikanie v spojitosti s posedením pri nápoji s kolegami po pracovnom dni,“ uviedla Želmíra Habalová, HP IPG Marketing manager.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk