Tlačový servis / 26. 07. 2010, 00:00
Spoločnosti HP a Alcatel-Lucent oznámili, že budú zákazníkom poskytovať nové riešenia pre jednotnú komunikáciu a spoluprácu. Táto nová dohoda nadväzuje na globálnu alianciu spoločností HP a Alcatel-Lucent a umožňuje im spoločne dodávať zákazníkom ucelené komunikačné riešenia, ktoré prostredníctvom konvergencie telekomunikácií a informačných technológií ponúknu nový spôsob, akým zákazníci môžu využívať služby pre jednotnú komunikáciu a spoluprácu.
„Zákazníci chcú otvorený a ucelený prístup k poskytovaniu služieb, ktorý by maximalizoval úžitok z ich investícií do riešení jednotnej komunikácie a spolupráce,“ povedal Gary M. Budzinski, senior viceprezident a riaditeľ HP Technology Services. „Sila kombinovaného portfólia spoločností Alcatel-Lucent a HP poskytuje firmám otvorené a vysoko škálovateľné riešenia zamerené na miesta, kde je komunikácia najkritickejšia.“
„S HP máme spoločný prístup k riešeniam, ktoré vyhovujú požiadavkám jednotlivých zákazníkov, zohľadňujú ich súčasné kombinácie technológií, celkové organizačné potreby a migračné plány do budúcna,“ povedal Tom Burns, prezident podnikovej jednotky Enterprise and Strategic Industries spoločnosti Alcatel-Lucent. „Úzka spolupráca spoločností HP a Alcatel-Lucent umožní firmám po celom svete znižovať náklady, zvyšovať produktivitu a optimalizovať spätnú väzbu zákazníkov v prostredí jednotnej komunikácie a spolupráce.“
Riešenia jednotnej komunikácie a spolupráce HP a Alcatel-Lucent
Služby HP a riešenia Alcatel-Lucent pre jednotnú komunikáciu a spoluprácu ponúkajú široké možnosti využitia. Medzi nové produkty patrí:
Migrácia z riešení viacerých dodávateľov a zo starších pobočkových ústrední na integračnú vrstvu hlasu cez IP využívajúcu otvorenú architektúru Alcatel-Lucent IP Telephony. HP pomôže zákazníkom dosiahnuť väčšiu návratnosť investícií do riešení jednotnej komunikácie a spolupráce pomocou riadiacej platformy Genesys Customer Interaction, riešenia UC connect, sady Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite a riešení IP telefónie OmniPCX Enterprise.
Automatizované pracovné postupy a riadenie pracovného vyťaženia v rámci podnikových procesov pomocou riešení HP a Genesys Intelligent Workload Distribution, ktoré šetria prevádzkové náklady zvyšovaním efektivity všetkých podnikových zdrojov a zaručuje vynikajúcu úroveň služieb zákazníkom.
Medzi expertné aplikácie jednotnej komunikácie a spolupráce, ktoré prispievajú k znižovaniu nákladov a zvyšovaniu efektivity, patrí napr. digitálna nemocnica. HP využije riešenie Alcatel-Lucent Advanced Communication Server na vytvorenie vyspelej, otvorenej integračnej vrstvy jednotnej komunikácie a spolupráce pre najrôznejšie odvetvia vrátane zdravotníctva, finančných a technických služieb či štátnej správy.
Vyššie uvedené riešenia, vychádzajúce z poradenských služieb HP UC&C, pristupujú k podnikovej komunikácii komplexne – od stratégie a plánovanie až po implementáciu a školenia. Môžu byť implementované v infraštruktúre zákazníka alebo formou outsourcovanej prevádzky.
HP pomáha zákazníkom vypracovať na základe ich jedinečných požiadaviek obchodné plány, dlhodobú víziu a analýzu aktuálnych nedostatkov. Klienti určia prioritu a hodnotu každého prvku celého riešenia a potom nasleduje implementácia riešení, integrácia informačných technolóogií, monitorovanie, riadenie programu, globálna podpora a outsourcing. Výsledkom je celý životný cyklus služieb, ktorý zaručuje vysokú organizačnú hodnotu technológie.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk