Verbatim vyhral s „Media Monsters“

Tlačový servis  /  16. 07. 2010, 00:00

Verbatim za svoju propagačnú stránku nazvanú „Verbatim Championship“ dostal už niekoľko renomovaných ocenení vrátane Gran Prix a Gold Prize na Tokyo Interactive Ad Awards, Webby Award a strieborného a bronzového leva na medzinárodnom reklamnom festivale v Cannes. Propagačná stránka bola spustená v novembri 2009 s cieľom predstaviť globálnu značku Verbatim na japonskom trhu. Dosiaľ zaznamenala 70 miliónov návštev a masívny virálny dopad najmä prostredníctvom blogov a Twittera.

 

 

  • Propagačná stránka „Verbatim Championship“ s inovatívnou online hrou získala ocenenie

  • Gran Prix a Gold Prize v produktovej kategórii na Tokyo Interactive Ad Awards, apríl 2010

  • Webby Award za vynikajúcu animáciu a pohyblivú grafiku, jún 2010

  • Strieborný lev v kategórii animácia a bronzový lev v kategórii spotrebného tovaru na medzinárodnom reklamnom festivale v Cannes, jún 2010

Rastúce povedomie o značke vďaka „Media Monsters“

Ako jedna z popredných svetových značiek úložných nosičov vstúpil Verbatim na japonský trh v roku 2009. Prostredníctvom reklamnej kampane zamýšľal Verbatim zoznámiť japonskú verejnosť so svojou značkou, jej konceptom i štýlovými produktmi. Verbatim preto vytvoril online 3D bojovú hru nazvanú „Verbatim Championship“, kde hlavnými aktérmi sú tzv. „Media Monsters“ vyrobené z produktov Verbatim. Jednou z hlavných príčin úspechu tejto hry – s viac než 70 miliónmi návštev od novembra 2009 – je masívny virálny dopad. Spotrebitelia sa môžu ľahko zmieniť o „Media Monsters“ prostredníctvom svojich blogov, Twittera alebo e-mailu a fungovať teda ako bezplatné reklamné médiá.

 

V rámci Tokyo Interactive Ad Awards, jednej z najuznávanejších súťaží v Japonsku, dostal Verbatim ceny Gran Prix a Gold Prize v produktovej kategórii. Medzinárodná akadémia digitálneho umenia a vedy ocenila „Verbatim Championship“ prostredníctvom Webby Award za vynikajúcu animáciu a pohyblivú grafiku, ktorá je udeľovaná raz za rok. Do Verbatimu putoval z medzinárodného reklamného festivalu v Cannes i strieborný lev za animáciu online hry a bronzový lev v kategórii spotrebného tovaru. „Sme hrdí, že milióny internetových používateľov ocenilo našu 3D bojovú hru, za ktorú sme navyše dostali ocenenia od renomovaných organizácií. Naším cieľom je využiť túto explozívnu popularitu prostredníctvom komunity pravidelných používateľov PC, ktorá pracuje lepšie než sme očakávali,“ vysvetľuje Jun Kinoshita, projektový manažér skupiny MKM/Verbatim.

Neprehliadnite: