Canon je štvrtý v rebríčku Najhodnotnejších japonských značiek

Tlačový servis  /  14. 07. 2010, 00:00

Spoločnosť Canon, svetový líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, obhájila štvrtú pozíciu v japonskom rebríčku „Best Global Brands 2010“ spoločnosti Interbrand, ktorý každoročne predstavuje 30 najúspešnejších japonských značiek.

V rebríčku sú ocenené značky, ktorým sa v konkurenčnom prostredí podarilo získať a udržať celosvetovo silnú pozíciu. Pre zariadenie do rebríčka musia všetky spoločnosti spĺňať nasledujúce kritéria: Značka musí pochádzať z Japonska, musí byť uvedená na tokijskej kurze, generovať aspoň tretinu príjmov mimo Japonsko a musí byť všeobecne známa.

 

V tomto roku, podľa hodnotení spoločnosti Interbrand, zostala hodnota značky Canon rovnaká ako v roku 2009, čo e 10,469 miliard dolárov. Ako jedna z mála tak odoláva trendu, pretože celkom 24 firiem z rebríčka zaznamenalo pokles hodnoty značky.

 

James Leipnik, šéf komunikácie Canon Europe, hovorí: „Udržanie silnej pozície a napriek ťažkej ekonomickej situácii je veľký úspech. Preto budeme v tejto ceste aj naďalej pokračovať. Podniky aj koncoví užívatelia vždy získajú, čo od našej značky očakávajú. Špičkové zobrazovacie riešenia, ktoré podporujú kreativitu a rozvíjajú ich vlastnú vášeň pre silu obrazu.“

 

Značky sú zoradené spoločnosťou Interbrand podľa ich hodnoty, ktorá zahrňuje percenta príjmov viazané na značku, význam značky pre spotrebiteľov pri výbere produktov a pravdepodobnosť budúcich príjmov viazaných na značku založených na bežných faktoroch ako je pozícia na trhu, stabilita a globálne pôsobenie.

 

- KONIEC –


 


 

O spoločnosti Canon Europe

Spoločnosť Canon Europe je dcérskou spoločnosťou japonskej spoločnosti Canon Inc., predného svetového inovátora a poskytovateľa fotografických a zobrazovacích technológií.

Spoločnosť Canon, Inc., bola založená v roku 1937 a viacej ako 70 rokov úspešne pôsobí v oblasti výskumu a vývoja optických systémov. Canon v minulom roku slávil päťdesiate výročie svojej obchodnej prítomnosti v Európe.

Neprehliadnite: