Canon prekročil predajne ciele a zažil svoj najúspešnejší Ipex v histórii

Tlačový servis  /  29. 06. 2010, 00:00

Rozhodnutie spoločnosti Canon prezentovať sa v tomto roku na veľtrhu Ipex najväčším stánkom v histórii sa vyplatilo. Pre Canon to bola vôbec najúspešnejšia účasť na Ipexu.

V priebehu osem dennej show boli podpísané kúpne zmluvy na viac ako 300 tlačových strojov a bolo predaných takmer o 40 % viac produktov ako na veľtrhu Ipex 2006. Canon tiež hostil radu medzinárodných delegácií a obchodných zástupcov z viac ako 100 krajín. Predaje vo Veľkej Británii síce tvoria významnú časť celkového objemu, ale cez 75 % tržieb bolo zaistených európskymi návštevníkmi mimo Veľkú Britániu a neočakávanými objednávkami od zákazníkov z východnej Európy, Stredného východu, Francúzska, Nemecka či Škandinávie.

 

 

Digitálne tlačiarne Canon imagePRESS potvrdili na Ipexu 2010 svoju veľkú popularitu a došlo k nárastu zakúpených tlačiarni o viac ako 35 % v porovnaní s predchádzajúcim ročníkom. Celkovo Canon v priebehu tohtoročnej výstavy predal viac ako 100 tlačových systémov a farebné verzie tvorili väčšinu predaja. Záujem o tlačiarne Canon imagePRESS bol prekonaný len dopytom po rade farebných a čiernobielych tlačiarni pre málo nákladovú tlač imageRUNNER ADVANCE, ktorá viedla k predaju takmer 180 tlačových strojov. Veľký záujem zákazníkov vzbudzovali tiež profesionálne tlačové riešenia.

 

Na show bol predstavený Helix Production Workflow vo verzii 2.0 a Canon hneď zaznamenal radu predbežných objednávok. Úspech konzultačného programu Essntial Business Builder, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou každého predaného riešenia, potvrdil, že zákazníci nehľadajú len technológiu samotnú, ale partnera, ktorý s nimi bude vedieť pracovať a pomáhať im prinášať nové obchodné príležitosti a oblasti príjmov.

 

Canon tiež predstavil niektorých partnerov a demonštroval zákazníkom ich tlačové zostavy. Taktiež návštevníci mohli na vlastné oči vidieť realizáciu zákazky od objednania až po realizáciu. Cez 2000 personalizovaných krabic Lega a čokolády Milka bolo personalizovaných, vytlačených a dokončených priamo na stánku.

 

David Preskett, európsky riaditeľ profesionálnej tlače, Canon Europe, hovorí: „Prišli sme na Ipex 2010 s veľkými nádejami, a ja som rád, že tieto nádeje boli viac než splnené. Výstavná plocha nášho stánku bola trvalo zaplnená a návštevníci prišli z celej Európy, aby urobili ten povestný obchodný skok k novým príležitostiam. S viac ako 300 predanými produkčnými a málo nákladovými tlačiarňami a predajom tlačových riešení, vrátané produktu Helix Produkction Workflow, sme v priebehu tohtoročnej show naše ciele významne prekročili.“

 

Preskett pokračuje: „Ako novo menovaný prezident veľtrhu Ipex 2014, som tiež rád, že Ipex bol pre tlačový priemysel takým prínosom a teším sa, že pomôžem pri zopakovanie tohto úspechu v roku 2014.“

 

Neprehliadnite: