Konferencia Internet CEE načrtla budúcnosť online médií

Tlačový servis  /  09. 06. 2010, 00:00

Varšava sa v dňoch 25.-26.05.2010 stala centrom diania pre odborníkov z oblasti internetu. Už po tretí krát tu prebehla medzinárodná konferencia Internet CEE, venovaná predovšetkým situácii internetových trhov v regióne CEE. Pozvaní odborníci - zástupcovia významných spoločností, médií a mediálnych agentúr z mnohých štátov tu diskutovali o budúcnosti online a offline médií, budovaní povedomia značiek prostredníctvom online médií a vplyvu globálnej krízy na médiá.

Tretí ročník konferencie sa zameral predovšetkým na súčasnú situáciu v oblasti médií a venoval sa štyrom témam: Nová tvár tradičných médií, Konvergencia médií, Kríza ako katalyzátor zmien a Formy budovania značky online. Akcie sa zúčastnili ako prednášajúci predstavitelia významných spoločností, médií a odborníci z mnohých štátov, napríklad Sam Kumar z The Economist Online, Bogdan Epure zo spoločnosti Central European Media Enterprises, ktorá je majiteľom TV Nova či Jonas Mϋller zo severoeurópskeho vydavateľstva Bonnier Publications a mnoho ďalších.

Česká republika mala na konferencii troch svojich zástupcov. V tematickom okruhu Konvergencia médií vystúpila Jana Vyhlídalová zo spoločnosti O2 s prednáškou "Listing the Diary of Jana Vyhlídalová" o budúcnosti reklamy v mobilných telefónoch a Michal Novák zo spoločnosti GEEWA s prednáškou na tému "Advertising in Games & Games as Advertising". K téme Kríza ako katalyzátor zmien prispel Tomáš Lauko z firmy Zenith Optimedia s prednáškou "Navigating the Change". Hlavným organizátorom akcie bola spoločnosť Gemius SA, lokálnymi partnermi podujatia boli napríklad slovenská Asociácia internetových médií a české Združenie pre internetovú reklamu.

Ďalším zdrojom informácií o konferencii je Twitter, kde nájdete spravodajstvo z miesta diania. Ak zadáte do vyhľadávača na Twitteri kľúčové slovo #internetcee, zobrazia sa vám všetky názory týkajúce sa konferencie Internet CEE.

Interview s niektorými prednášajúcimi na konferencii nájdete na YouTube:

Neprehliadnite: