Ericsson a Telefonica uzavreli dohodu o outsourcingu v Brazílii

Tlačový servis  /  21. 05. 2010, 00:00

Telefónica takto posilní svoje postavenie na vysoko konkurenčnom brazílskom trhu. Umožní jej to venovať väčšiu pozornosť uvádzaniu inovatívnych produktov a služieb pre svojich zákazníkov.

 

 

  • Ericsson bude zabezpečovať centrum prevádzky siete spoločnosti Telefonica

  • Zvýšené zameranie sa operátora na produkty a služby prinesie výhody
    14 miliónom zákazníkom

  • Dohoda na obdobie troch rokov zahrňuje chrbticové, prenosové a ADSL siete

"Partnerstvo v oblasti outsourcingu sme uzavreli najmä z toho dôvodu, aby sme sa mohli viac zamerať na zákazníka. Vybrali sme si spoločnosť Ericsson pre jej globálne skúsenosti
s manažmentom komplexných projektov. Som presvedčený, že dohoda zvýši našu konkurencieschopnosť na trhu." Povedal José Homobono, viceprezident divízie Siete spoločnosti Telefónica.

André Machado, obchodný viceprezident spoločnosti Ericsson pre Latinskú Ameriku dodáva: "Outsourcing sa ukázal ako úspešný model, pretože znižuje náklady a zvyšuje efektívnosť operátorov. Okrem toho môžu operátori venovať ešte väčšiu pozornosť poskytovaniu najmodernejších mobilných služieb zákazníkom s vynikajúcou kvalitou siete."

Tento kontrakt je rozšírením spolupráce v oblasti outsourcingu medzi spoločnosťou Ericsson a Telefónica Brazil, ktorá sa začala v roku 2008, kedy bola spoločnosť Ericsson vybraná, aby prevádzkovala a udržiavala novú multidodávateľskú optickú sieť v štáte São Paulo. Ericsson bude taktiež zodpovedný za manažment náhradných dielov.

Neprehliadnite: