Spoločnosť Samsung zjednodušila pravidlá pri vybavovaní reklamácií

Tlačový servis  /  17. 05. 2010, 00:00

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak, s. r. o. s platnosťou od začiatku mája upravila a zjednodušila pravidlá pre riešenie reklamácií chybných alebo nesprávne dodaných produktov oficiálne distribuovaných na český a slovenský trh.

Vďaka novým pravidlám dochádza k zjednodušeniu reklamačného procesu pre koncových užívateľov, ako aj pre predajcov. Na uplatnenie záručnej reklamácie u predajcu alebo v servisnom stredisku je teraz potrebné predložiť iba jeden kompletne vyplnený doklad, z nižšie uvedených:


• kompletne vyplnený záručný list SAMSUNG,

• strojovo vytlačený predajný doklad (pokladničný lístok) obsahujúci model výrobku,

• strojovo vytlačená faktúra obsahujúca model výrobku.

 

V prípade uplatnenia záručnej reklamácie mobilného telefónu, zakúpeného u mobilného operátora, stačí na vybavenie reklamácie predložiť predajný doklad alebo faktúru so strojovo vytlačeným IMEI číslom alebo riadne vyplnený operátorský záručný list obsahujúci IMEI kód mobilného telefónu.


Vďaka úprave pravidiel pre riešenie reklamácií produktov Samsung oficiálne distribuovaných na český a slovenský trh tak dochádza k zjednodušeniu celého reklamačného procesu.

Neprehliadnite: