Tlačový servis / 13. 05. 2010, 00:00
Telekomunikačný úrad Slovenskej republiky (TÚ SR) upozorňuje občanov, aby vždy dopredu dôkladne zvážili, či sa zapoja do rôznych telefonických a SMS súťaží, hier a hlasovaní.
Pred tým, ako sa občania rozhodnú, je potrebné, aby poznali všetky podmienky. Neznalosť podmienok, vrátane cien za volanie alebo za SMS správu, môže občanom spôsobiť zbytočné nedorozumenia a problémy.
V prípade, že telekomunikačný operátor nesprávne vyúčtuje volanie alebo SMS správu, tak užívateľ služby má zákonné právo uplatniť si reklamáciu. Reklamácia sa uplatňuje u operátora v termíne a spôsobom upravenom v reklamačnom poriadku operátora. Reklamačný poriadok je súčasťou všeobecných podmienok. V prípade, že užívateľ služby nebude s vybavením takejto reklamácie spokojný, tak má zákonnú možnosť obrátiť sa na TÚ SR. TÚ SR bude spor riešiť mimosúdne s cieľom jeho urovnania a dosiahnutia zhody medzi operátorom a užívateľom o predmete sporu. V prípade, že k dosiahnutiu zhody nedôjde, tak účastníci sporu majú zákonné právo obrátiť sa so sporom na príslušný súd v občianskoprávnom konaní.
Tieto a ďalšie dôležité informácie sú súčasťou projektu vzdelávania užívateľov elektronických komunikačných ("telekomunikačných") služieb. Bližšie informácie pre užívateľov sú dostupné na http://www.teleoff.gov.sk/index.php?ID=10
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk