Internet Billboard na konferencii Marketing Live 2010 v Bratislave

Tlačový servis  /  29. 04. 2010, 00:00

Spoločnosť Internet Billboard, významný český dodávateľ služieb pre správu internetovej reklamy, zúčastnil zaujímavej marketingovej konferencie venovanej nevtieravým spôsobom využívania internetu.

Spoločnosť Internet Billboard sa v stredu 28.apríla 2010 zúčastnil marketingovej konferencie Marketing Live 2010. Témou konferencie sú Nevtieravé spôsoby využívania internetu.



Konferencie sa zúčastnili viacerí špecialisti z oblasti marketingu v internetovom prostredí zo Slovenska, Čiech a zahraničia. V rámci konferencie vystúpila aj marketingová špecialistka spoločnosti Internet Billboard – Eva Mohylová. Pani Mohylová účastníkom predstavila prezentáciu na tému: Prediktívne behaviorálne cielenie alebo ako cielite reklamu vy? V rámci nej uviedla technológie prediktívneho behaviorálneho cielenia (PBT), vysvetlila princípy ich fungovania vo všeobecnosti ako aj prepojenie s technológiou BBelements Ad Servrom, produktom spoločnosti Internet Billboard. Veľmi atraktívnou bola aj praktická demonštrácia výsledkov prípadovej štúdie spoločnosti Az Pneu, ktorá si výhody cielenej internetovej reklamy overila v prostredí českého trhu hneď pri jej vstupe naň.

Po úspešnom uvedení metódy cielenia reklamy v Českej republike plánuje spoločnosť Internet BillBoard uviesť prediktívnu behaviorálnu technológiu (PBT) aj na Slovensko. Technológia prediktívneho behaviorálneho cielenia (PBT) od nugg.ad, ktorú spoločnosť Internet BillBoard zastupuje v Českej a Slovenskej republike, je metódou umožňujúcou zadávateľom cieliť reklamu presne na kľúčového užívateľa.

PBT sa plánuje spustiť na Slovensku v priebehu leta 2010, momentálne sa pracuje na zapájaní partnerov a zbere údajov v rámci slovenského internetu.

Neprehliadnite: