Etarget spúšťa novú funkcionalitu, uľahčí optimalizáciu odkazov

Tlačový servis  /  21. 04. 2010, 00:00

Reklamná sieť Etarget spúšťa pre svojich zákazníkov novú funkcionalitu, ktorá pomôže zákazníkom účinnejšie optimalizovať reklamy pre najvyšší výkon. Ide o takzvané „Verzie odkazov“. K jednej sade kľúčových slov si bude môcť inzerent zadať až 3 verzie reklamného odkazu.

Jedným z využití takejto funkcionality je testovanie reklamných odkazov v sieti Etarget. Etarget zobrazí tri verzie reklamného odkazu vybranej skupine surferov, vyhodnotí ich a tú s najvyšším výkonom bude zobrazovať masovo.

„Na každého človeka funguje iné reklamné posolstvo. Fitnescentrum môžete predať tak, že apelujete na zdravie, na chudnutie alebo na krásu. Etarget teraz umožní inzerentovi vyskúšať, na ktorý z benefitov reagujú ľudia najlepšie,“ povedala Kristýna Vránová z produktového tímu spoločnosti Etarget.

Konkrétny popis funkcionality nájdu zákazníci po prihlásení do ich konta na www.etarget.sk

Čo je to služba verzie odkazov?

Verzia odkazov je funkcia, ktorá vám umožní napísať atraktívne znenie odkazov, ktoré bude systém Etarget postupne rotovať. Následne vyhodnotí ten s najväčšou efektivitou a bude ho preferovať v zobrazovaní. (umožňujeme aj vlastné nastavenie frekvencie zobrazovania jednotlivých verzií).

Neprehliadnite: