HEJ.SK A OBCHODNÝ-DOM.SK: TRI OCENENIA V ANKETE SHOPROKU 2009!

Tlačový servis  /  11. 03. 2010, 00:00

Spotrebitelia opäť ocenili služby a kvality internetových obchodov HEJ.sk a Obchodný-dom.sk patriacich do Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. V ankete SHOPROKU 2009 sa stal Obchodný-dom.sk jednotkou v kategórii Cena kvality. HEJ.sk zákazníci odmenili nielen druhým miestom v kategórii Cena kvality, ale aj tretím v kategórii Cena popularity.

Skvelé umiestnenie sa podarilo obom internetovým predajcom - HEJ.sk aj Obchodný-dom.sk, patriacim do Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. V kategórii Cena kvality sa Obchodný-dom.sk stal lídrom a HEJ.sk sa umiestnil hneď za ním na druhom mieste. Najväčší internetový predajca na Slovensku bol ocenený aj v kategórií Cena popularity, kde sa mu podarilo umiestniť na treťom mieste.

 

„Sme radi a veľmi si vážime, že zákazníci internetových obchodov oceňujú našu prácu a služby, ktoré im ponúkame. Spokojnosť našich zákazníkov nás ženie neustále dopredu a poskytuje nám dôvod sa neustále zlepšovať.“, hovorí Jitka Součková, marketingová riaditeľka Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz.

Spotrebiteľskú anketu ShopRoku 2009 organizoval portál Heureka.sk na základe hodnotenia zákazníkov v nezávislom dotazníku spokojnosti. Hlasovanie bolo rozdelené do dvoch základných kategórií: Cena popularity a Cena kvality. V Cene kvality, ktorá odráža spokojnosť zákazníkov, o víťazoch rozhodovali iba reálni zákazníci nakupujúci v daných eshopoch. Cena kvality bola rozdelená na dve podkategórie: všeobecné obchodné domy a špecializované obchody. V Cene popularity mohli hlasovať všetci internetoví užívatelia a táto kategória predstavuje najobľúbenejšie internetové obchody.

Súťaž ShopRoku si kladie za cieľ vyhlásiť najobľúbenejšie e-shopy medzi internetovou verejnosťou a predovšetkým nájsť kvalitné obchody, predstaviť dôležitosť kvality poskytovaných služieb a spokojnosť zákazníkov.

Neprehliadnite: