Tlačový servis / 11. 03. 2010, 00:00
Spotrebitelia opäť ocenili služby a kvality internetových obchodov HEJ.sk a Obchodný-dom.sk patriacich do Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. V ankete SHOPROKU 2009 sa stal Obchodný-dom.sk jednotkou v kategórii Cena kvality. HEJ.sk zákazníci odmenili nielen druhým miestom v kategórii Cena kvality, ale aj tretím v kategórii Cena popularity.
Skvelé umiestnenie sa podarilo obom internetovým predajcom - HEJ.sk aj Obchodný-dom.sk, patriacim do Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. V kategórii Cena kvality sa Obchodný-dom.sk stal lídrom a HEJ.sk sa umiestnil hneď za ním na druhom mieste. Najväčší internetový predajca na Slovensku bol ocenený aj v kategórií Cena popularity, kde sa mu podarilo umiestniť na treťom mieste.
„Sme radi a veľmi si vážime, že zákazníci internetových obchodov oceňujú našu prácu a služby, ktoré im ponúkame. Spokojnosť našich zákazníkov nás ženie neustále dopredu a poskytuje nám dôvod sa neustále zlepšovať.“, hovorí Jitka Součková, marketingová riaditeľka Holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz.
Spotrebiteľskú anketu ShopRoku 2009 organizoval portál Heureka.sk na základe hodnotenia zákazníkov v nezávislom dotazníku spokojnosti. Hlasovanie bolo rozdelené do dvoch základných kategórií: Cena popularity a Cena kvality. V Cene kvality, ktorá odráža spokojnosť zákazníkov, o víťazoch rozhodovali iba reálni zákazníci nakupujúci v daných eshopoch. Cena kvality bola rozdelená na dve podkategórie: všeobecné obchodné domy a špecializované obchody. V Cene popularity mohli hlasovať všetci internetoví užívatelia a táto kategória predstavuje najobľúbenejšie internetové obchody.
Súťaž ShopRoku si kladie za cieľ vyhlásiť najobľúbenejšie e-shopy medzi internetovou verejnosťou a predovšetkým nájsť kvalitné obchody, predstaviť dôležitosť kvality poskytovaných služieb a spokojnosť zákazníkov.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk