MATERNA získala akreditáciu na poskytovanie školení ITIL® Intermediate

Tlačový servis  /  11. 03. 2010, 00:00

Spoločnosť MATERNA Information & Communications s.r.o., poskytovateľ IT služieb, získala od spoločnosti DF Certifiering AB akreditáciu na školenia metodického rámca ITIL® v3 Intermediate (pokročilé školenia) a úspešne tak nadviazala na predchádzajúcu akreditáciu na ITIL® Foundation.

MATERNA preto dopĺňa svoje portfólio a okrem kurzov ITIL® v3 Foundation a ITIL® v3 Foundation Bridge je odteraz oprávnená ponúkať aj kurzy ITIL® v3 Intermediate. Akreditácia spoločnosti umožňuje účastníkom v rámci kurzu podstúpiť certifikačnú skúšku.

ITIL® (IT Infrastructure Library®) je medzinárodne uznávaný štandard pre riadenie IT služieb. Akreditovaný ITIL® v3 Intermediate kurz nadväzuje na ITIL® v3 Foundation a pomôže nastaviť základy riadenia IT prevádzky postavenej na ITIL® a IT Service Managemente (ITSM).

Spoločnosť MATERNA sa dlhodobo špecializuje na problematiku IT Service Managementu a ITIL® . Školitelia spoločnosti majú nielen rozsiahle znalosti a potrebné certifikácie, ale i mnohoročnú prax v riadení IT služieb. Prepojenie teoretických znalostí a praktických skúseností sa stáva neoceniteľnou hodnotou práve pre kurzy Intermediate, ktoré sú zamerané veľmi prakticky.

MATERNA s akreditáciou vie nielen pripraviť na získanie certifikátu, ale samotnú certifikační skúšku aj uskutoční. Certifikát od akreditovaného školiteľa je dôkazom o nabytých znalostiach, ktoré môžu zákazníci využiť vo svojej praxi pri zlepšovaní podnikových IT procesov.

„Rozšírením akreditácie na kurzy Intermediate sme doplnili svoje portfólio o kurzy, ktoré sa sústreďujú na prepojenie teórie a praxe,“ hovorí Radek Bělina, Business Development Manager spoločnosti MATERNA a dodáva, „veríme, že ponukou kurzov Intermediate pomôžeme zlepšiť konkurenčné prostredie v tejto oblasti na slovenskom trhu a tým prispejeme ku zvýšeniu kvality pri súčasnom znížení cien kurzov. To umožní ľuďom z oblasti IT zvýšiť si svoju kvalifikáciu a spoločnostiam zlepšovať procesy vedúce ku zníženiu nákladov a zvýšeniu kvality poskytovaných služieb.“

Neprehliadnite: