Služby HP zvyšujú prevádzkovú efektivitu a riešia obmedzené zdroje v dátových centrách

Tlačový servis  /  05. 03. 2010, 00:00

Spoločnosť HP uviedla nové služby pre malé a stredné dátové centrá, ktoré pomôžu zvýšiť efektivitu a flexibilitu rozpočtov na IT a zabezpečia dodržiavanie záväzkov o úrovni služby.

S novým portfóliom služieb spoločnosti HP môžu majitelia malých a stredných dátových center maximalizovať návratnosť svojich investícií do IT a realizovať rýchle zmeny s personálnym obsadením, ktorým disponujú. Tieto služby tiež zjednodušujú správu prostredí s produktmi rôznych výrobcov. Umožňujú klientom využívať inovatívne modely poskytovania služieb, napr. virtualizáciu či cloud computing.

HP zároveň uviedlo flexibilné možnosti nákupu technologických služieb, ktoré prinesú úžitok ako klientom, tak predajcom.

„Tímy dátových centier sa potykajú s narastajúcou komplikovanosťou, zvlášť pri implementácii virtualizácie naprieč platformami a operačnými systémami rôznych výrobcov,“ povedal Ron Silliman, hlavný analytik výskumu v spoločnosti Gartner, Inc. „Pre firmy s malými a strednými dátovými centrami, na ktorých rozpočty nepriaznivo dopadla ekonomická situácia a ktoré majú obmedzené ľudské zdroje, sú tieto výzvy ešte naliehavejšie. Firmy by mali k prevádzkovej efektivite pristupovať z hľadiska celého prostredia, aby sa im podarilo znížiť riziká a dosahovať lepšie výsledky.“

Trvalá spoľahlivosť vďaka zdokonalenej prevádzkovej efektivite

Firmy najčastejšie požadujú zdieľané virtualizované technologické služby, ktoré majú byť nepretržite dostupné; u takých zároveň priplácajú za rýchlosť, efektivitu a trvalú dostupnosť zdrojov. Služby HP pomôžu klientom získať lepšiu kontrolu a širší aj hlbší výhľad do všetkých podporných funkcií v prostredí.

  • Služby HP Multivendor Support Services (MVSS) pomáhajú klientom zvyšovať úroveň služieb a obmedziť komplikovanosť i náklady na správu heterogénnych technologických prostredí. HP zjednodušuje podporu jednou integrovanou dohodou o službe, na ktorej základe zabezpečí správu kontraktov so všetkými dodávateľmi, zodpovednosť za plnenie dohôd o úrovni služby a merateľné ciele.

  • HP Insight Remote Support poskytuje rýchlejšie riešenie problémov, ktoré skracuje dobu mimo prevádzky a zmierňuje riziká prostredníctvom nepretržitého vzdialeného monitorovania, diagnostiky a prevencie problémov. Okrem celej rady vlastných serverov a úložných zariadení podporuje HP tiež vybrané servery IBM a Dell, Sun Solaris na serveroch HP ProLiant a siete IP telefónie Cisco.

  • HP Active Chat ponúka rýchlejšie riešenie problémov vďaka pohotovému webovému chatu zameraného na vybrané serverové a úložné produkty HP.

  • HP Data Center Training Symposium pomáha zvyšovať efektivitu pracovníkov prostredníctvom školiaceho plánu na mieru.

Vyššia výpočtová kapacita, nižšie výdavky za energiu

Tieto služby posúdenia hodnoty, štruktúrované pre dátové centrá s plochou do 460 metrov štvorcových, identifikujú príležitosti na zvýšenie výpočtovej kapacity spolu so znížením výdavkov za energiu.

  • Basic Capacity Analysis for Smaller Footprints Assessment pomôže manažérom efektívnejšie alokovať zdroje dátového centra, pretože ich vybaví informáciami o kvantitatívnej výpočtovej kapacite a dostupnosti.

  • Infrastructure Condition and Capacity Analysis for Smaller Footprints Assessment pomôže klientom identifikovať riziká a potreby týkajúce sa výpočtovej kapacity a pomôže im pochopiť, aké kroky by mali urobiť pre pozitívne zmeny.

  • Energy Efficiency Analysis for Smaller Footprints Assessment pomôže klientom zvýšiť energetickú efektivitu, znížiť náklady a obmedziť ekologický dopad technologickej infraštruktúry. Ponuka HP je jedinečná tým, že jej technici sú schopní posúdiť celé prostredie – celú infraštruktúru a všetky prevádzky. Pomôžu tak zákazníkom maximalizovať výsledky a minimalizovať riziká.

Flexibilné možnosti nákupu

Spoločnosť HP zjednodušila malým a stredne veľkým firmám proces nákupu technologických služieb, čo im pomôže lepšie spravovať obmedzené zdroje a rozvíjať praktickú hodnotu z technologických infraštruktúr.

  • Jednotky HP Units of Service maximalizujú návratnosť investícií do technológií a podporujú rast biznisu. HP tiež zjednodušila obchodným partnerom možnosť predávať služby poskytované spoločnosťou HP – majú totiž možnosť poskytovať konkrétne pracovné kontrakty ako ľahko použiteľné jednotky služieb HP Care Pack Services. Medzi technologické služby HP, ktoré možno takto nakúpiť, patrí relokácia, integrácia, zabezpečenie prevádzky a služba zdokonalenia prevádzky.

  • Služby HP Proactive Select Services umožňujú klientom prejsť na model variabilného rozpočtu s nákupom odborných zdrojov podľa potreby pre riešenie vyvíjajúcich sa potrieb. HP svoju ponuku 90 služieb nedávno rozšírila o služby Server Firmware Update Installation Service, Technical Online Seminars, Virtual Tape Library Health Check a LeftHand SAN/iQ Update Service.

„Klienti môžu využívať služby HP na dosiahnutie prevádzkovej dokonalosti v dátovom centre a na lepšie zladenie zdrojov, aby sa mohli sústrediť na technologické inovácie, ktoré priamo podporia rast a konkurenčnú výhodu ich firmy,“ povedala Mary McCoy, viceprezidentka HP Technology Services.

Tieto služby sú k dispozícii ako priamo u HP, tak aj prostredníctvom kanálu autorizovaných predajcov. Ďalšie informácie o službách HP Technology Services pre dátové centrá nájdete na webe www.hp.com/services/evolvingdatacenter.

Neprehliadnite: