Tomáš Kusenda / 05. 02. 2010, 00:00
Spoločnosť Google opäť začína s mediálnou kampaňou na svoj internetový prehliadač Chrome. Tentoraz sa snaží zaujať v reálnom svete.
Reklamu na billboardoch a v novinách uvidia obyvatelia Londýna, Paríža a Amsterdamu. S mediálnou kampaňou prichádza internetový gigant práve vtedy, keď Európskej Únii “leží v žalúdku” Microsoft a ich prehliadač Internet Explorer. Microsoft preto musel zaviesť Ballout screen.
Na billboardoch a v novinách sa nachádza mnoho rôznych sloganov, ktoré informujú o tom, aký je prehliadač Google Chrome rýchly, stabilný a bezpečný. Momentálne má Chrome na trhu s prehliadačmi celkový podiel 5,2%.
Zdroj: reuters.com
Autor: Tomáš Kusenda
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk