HP rozvíja prosperitu internetovej telefónie aj navzdory recesii

Tlačový servis  /  02. 02. 2010, 00:00

Spoločnosť HP oznámila, že pomohla tretiemu najväčšiemu britskému prevádzkovateľovi služieb internetovej telefónie pre malé firmy - spoločnosti Gradwell – zvýšiť tržby za rok 2009 o 60 % vďaka obmedzeniu výpadkov siete. Zákazníci spoločnosti Gradwell tak mohli uskutočniť za mesiac oveľa viac hovorov.

 V januári 2009 postihla spoločnosť Gradwell porucha IT, ktorá mala za následok prerušenie prevádzky systému na päť hodín v dobe najväčšej pracovnej špičky. Spoločnosť začala kvôli tomu operatívne riešiť, ako rýchlo doplniť svoje IT systémy, aby dokázali držať krok so súčasnými aj budúcimi požiadavkami.



HP ponúklo spoločnosti Gradwell vybudovanie finančne efektívnej a spoľahlivej hosťovacej platformy, ktorú možno ľubovoľne škálovať podľa meniacich sa potrieb. Nová platforma zahŕňa
HP BladeSystem so servermi HP ProLiant BL490c G6 a technológiou HP Virtual Connect Flex-10. Dátové úložiská tretej strany, ktoré spoločnosť Gradwell predtým využívala, boli nahradené úložným riešením HP P4000 SAN.

HP nám ponúklo najlepší produkt na trhu so špičkovým technickým a obchodným prístupom a za výhodnú cenu,“ povedal Peter Gradwell, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Gradwell. „Čo je však najdôležitejšie, implementácia tejto technológie viedla k preukázateľnému nárastu dôvery zákazníkov v našu spoločnosť.“

Dôvera zákazníkov spoločnosti Gradwell sa po poruche IT hlboko prepadla, ale po nasadení novej platformy sa opäť obnovila, o čom svedčí 29%-ný nárast mesačných tržieb z hovorného. Od dokončenia implementácie sa dostupnosť systému drží každý mesiac na 100%, navyše nová infraštruktúra HP, ktorá skonsolidovala osem rackov na päť, podstatne znížila aj mesačné výdaje za energiu.

Zároveň vzrástol výkon celého telekomunikačného systému, lebo nové úložné riešenie HP P4000 SAN zvýšilo priepustnosť viac než desaťnásobne na 70 Mb/s. Navyše spoločnosť Gradwell teraz môže využívať reportovacie funkcie, ktoré zobrazujú využitie, priepustnosť a ďalšie štatistiky, uľahčujú plánovanie kapacity a pomáhajú rýchlejšie rozoznávať potenciálne problémy.

S novou platformou sa spoločnosti Gradwell podarilo výrazne obmedziť náklady na odstraňovanie problémov. Zamestnanci sa tak môžu venovať hodnotnejším projektom, ktoré môžu ušetriť výdaje a zvýšiť tržby.

Spoločnosť Gradwell potrebovala maximalizovať prevádzkyschopnosť a minimalizovať náklady, aby mohla zákazníkom priniesť skutočnú výhodu v internetovej telefónii,“ povedal Christian Keller, viceprezident HP Industry Standard Server Business pre oblasť Európy, Blízkeho východu a Afriky. „HP dodalo zjednodušenú a flexibilnú konvergovanú infraštruktúru, ktorá znížila náklady a spotrebu energie a zároveň uvoľnila firemné zdroje.“

Spoločnosť Gradwell sídli v anglickom meste Bath, obsluhuje 18 000 zákazníkov a každý mesiac spracuje šesť miliónov minút prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov.

Neprehliadnite: