Tlačový servis / 31. 12. 2009, 00:00
Začiatok vianočnej sezóny nákupov cez internet bol v porovnaní s vlaňajším rokom rovnaký – ľudia začali intenzívnejšie nakupovať vianočné darčeky v polovici novembra.
Podľa počtu objednávok sme evidovali v tomto období medziročný nárast 25%. Z hľadiska obratu bol medziročný nárast 1,5%. Tento nepomer je dôsledkom predovšetkým veľkého medziročného poklesu predaja LCD televízorov (až o 40%), vysvetľuje Jitka Součková, marketingová a PR manažérka holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz
Priemerná hodnota objednávky klesla o pätinu z vlaňajších 245 EUR na 198 EUR. Ľudia viac nakupovali praktické veci, predovšetkým malú bielu spotrebnú elektroniku.
Najsilnejší nákupný deň bol pondelok 14.12.2009. Vlani spotrebitelia tiež najviac objednávali v pondelok a to 8.12.2008 a 15.12.2008. Pri porovnaní najsilnejších dní vlani a tento rok, je v daný deň nárast počtu objednávok o 40%.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk