Tlačový servis / 17. 12. 2009, 00:00
Divízia Zobrazovania a tlače (IPG) spoločnosti Hewlett-Packard zaviedla novú infraštruktúru ponuky v oblasti podnikovej tlače. Tá zjednodušuje a racionalizuje prístup, objednávky, reklamáciu a správu zmlúv pre partnerov i klientov. Program, ktorý súvisí s tzv. channel stratégiou HP, prichádza na scénu v dobe, kedy podniky kladú stále väčší dôraz na efektivitu a znižovanie nákladov.
Nová infraštruktúra zjednodušuje partnerom dodanie zmluvných služieb citlivo reagujúcich na trh, ako sú napríklad programy Channel-led Pay-per-Usage programe (CLPPU), Smart Printing Service (SPS) a Pay-For-Print (PFP), svojim cieľovým zákazníkom. Táto modulárna skladba služieb zbavuje podniky starostí o každodennú správu tlače - od sledovania výkonnosti flotily tlačových zariadení, až po doplňovanie a výmenu spotrebného materiálu.
„Portfólio tlačových služieb HP umožňuje našim partnerom dodávať hardvér a riešenia, ktoré pomáhajú našim zákazníkom znižovať náklady, výrazne posilňovať efektivitu IT a koncových používateľov a zvyšovať produktivitu činnosti firmy. Je to jedna z kľúčových oblastí, na ktorú sa firemní zákazníci zameriavajú a požadujú ju od nás, ako od významného výrobcu a dodávateľa na trhu tlačových služieb,“ uvádza Michal Šimon, LaserJet and Enterprise Solution Manager Divízie zobrazovania a tlače pre Českú republiku a Slovensko.
Stručne o programe Každé zo zmluvných riešení, ktoré čerpá zo skúseností spoločnosti HP, prispieva k optimálnemu, nákladovo efektívnemu tlačovému prostrediu. . Autorizovaní predajcovia HP budú úzko spolupracovať so svojimi klientmi pri voľbe riešenia, ktoré je najvhodnejšie z pohľadu dispozícií dodávateľa a požiadaviek zákazníka:
Program PFP podporuje zmluvy na dodávky spotrebného materiálu. V rámci nich HP poskytuje predajcom svoju infraštruktúru na meranie a správu zmlúv. PFP automatizuje celý proces objednávok, plnení, fakturácie a hospodárenia so spotrebným materiálom. Rozpozná okamih, kedy hladina toneru klesne pod stanovenú hranicu a automaticky zadá objednávku výmeny, ktorá je následne do 48 hodín realizovaná.
Program CLPPU bol navrhnutý pre predajcov, ktorí už investovali alebo budú investovať do vlastnej infraštruktúry zaisťujúcej účtovanie podľa skutočného počtu vytlačených strán a do monitoringu počtu vytlačených strán. HP poskytuje spoľahlivé komponenty ako hardvér, dodávky spotrebného materiálu a servis, zatiaľ čo predajca ich ďalej ponúka zákazníkom formou zmlúv o platbe za služby podľa počtu vytlačených strán, pričom je využívaná vlastná infraštruktúra predajcu.
Program SPS je pre tých predajcov, ktorí sú schopní riadiť komplexne zákazky, v rámci ktorých HP poskytuje svoju infraštruktúru vrátane systému monitoringu počtu vytlačených strán. HP poskytuje zároveň prístup ku komponentom ako je hardvér, dodávky spotrebného materiálu a servis. Predajca ich ďalej ponúka zákazníkom formou zmlúv o platbe na základe skutočného využitia tlačových zariadení.
„Dobre navrhnutá sieť tlačiarní umožňuje sledovať online v reálnom čase, odozvu a nábeh zariadení, rovnako ako vykazovať počet vytlačených strán a spotrebu toneru,“ tvrdí Michal Šimon. „Podrobné údaje o efektivite siete je možné využívať na skvalitnenie riadenia infraštruktúry, čím môžu organizácie získať prínos v podobe významných úspor.“
Reštrukturalizácia a organizácia Uvedené zmluvné riešenia pomáhajú HP uskutočniť reštrukturalizáciu správy autorizovaných predajcov HP, ktorá teraz lepšie zodpovedá štruktúre obchodných divízií spoločnosti. Zodpovednosť za predaj cez partnerský kanál v regióne Európy, Stredného východu a Afriky sa presunie zo Solution Partners Organization (SPO) priamo na jednotlivé divízie: Imaging and Printing (IPG), Personal Systems Group (PSG), Enterprise Servers and Storage (ESSN) a Technology Services (TS). Uvedená reorganizácia si kladie za cieľ posilniť vzťahy s autorizovanými predajcami HP orientáciou prednostne na predaj, zlepšiť predikciu vývoja obchodných kontraktov a dôslednosť v oblasti obchodných procesov.
HP od tejto reorganizácie očakáva:
Vytvorenie užšieho prepojenia medzi tímami autorizovaných predajcov a obchodnými tímami v HP, čo bude urýchľovať rozhodovanie a skracovať dobu obrátky
Skvalitnenie podpory predaja zo strany HP
Prehĺbenie zodpovednosti na všetkých miestach vzťahu
Jednoznačné zameranie na stratégie obchodného rastu
Reorganizácia si kladie za cieľ posilniť predaj prostredníctvom siete autorizovaných predajcov HP a umožniť tým efektívnejšiu konkurencieschopnosť partnerov v prostredí súčasnej globálnej ekonomiky. HP bude naďalej svojim partnerom poskytovať čo najsilnejšiu podporu v podobe produktového portfólia a programov na podporu ich rastu v roku 2010, ako i v ďalších rokoch.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk