HP uvádza na trh novú infraštruktúru tlačových riešení pre podniky

Tlačový servis  /  17. 12. 2009, 00:00

Divízia Zobrazovania a tlače (IPG) spoločnosti Hewlett-Packard zaviedla novú infraštruktúru ponuky v oblasti podnikovej tlače. Tá zjednodušuje a racionalizuje prístup, objednávky, reklamáciu a správu zmlúv pre partnerov i klientov. Program, ktorý súvisí s tzv. channel stratégiou HP, prichádza na scénu v dobe, kedy podniky kladú stále väčší dôraz na efektivitu a znižovanie nákladov.

Nová infraštruktúra zjednodušuje partnerom dodanie zmluvných služieb citlivo reagujúcich na trh, ako sú napríklad programy Channel-led Pay-per-Usage programe (CLPPU), Smart Printing Service (SPS) a Pay-For-Print (PFP), svojim cieľovým zákazníkom. Táto modulárna skladba služieb zbavuje podniky starostí o každodennú správu tlače - od sledovania výkonnosti flotily tlačových zariadení, až po doplňovanie a výmenu spotrebného materiálu.

 

„Portfólio tlačových služieb HP umožňuje našim partnerom dodávať hardvér a riešenia, ktoré pomáhajú našim zákazníkom znižovať náklady, výrazne posilňovať efektivitu IT a koncových používateľov a zvyšovať produktivitu činnosti firmy. Je to jedna z kľúčových oblastí, na ktorú sa firemní zákazníci zameriavajú a požadujú ju od nás, ako od významného výrobcu a dodávateľa na trhu tlačových služieb,“ uvádza Michal Šimon, LaserJet and Enterprise Solution Manager Divízie zobrazovania a tlače pre Českú republiku a Slovensko.

 

Stručne o programe Každé zo zmluvných riešení, ktoré čerpá zo skúseností spoločnosti HP, prispieva k optimálnemu, nákladovo efektívnemu tlačovému prostrediu. . Autorizovaní predajcovia HP budú úzko spolupracovať so svojimi klientmi pri voľbe riešenia, ktoré je najvhodnejšie z pohľadu dispozícií dodávateľa a požiadaviek zákazníka:

  • Program PFP podporuje zmluvy na dodávky spotrebného materiálu. V rámci nich HP poskytuje predajcom svoju infraštruktúru na meranie a správu zmlúv. PFP automatizuje celý proces objednávok, plnení, fakturácie a hospodárenia so spotrebným materiálom. Rozpozná okamih, kedy hladina toneru klesne pod stanovenú hranicu a automaticky zadá objednávku výmeny, ktorá je následne do 48 hodín realizovaná.

  • Program CLPPU bol navrhnutý pre predajcov, ktorí už investovali alebo budú investovať do vlastnej infraštruktúry zaisťujúcej účtovanie podľa skutočného počtu vytlačených strán a do monitoringu počtu vytlačených strán. HP poskytuje spoľahlivé komponenty ako hardvér, dodávky spotrebného materiálu a servis, zatiaľ čo predajca ich ďalej ponúka zákazníkom formou zmlúv o platbe za služby podľa počtu vytlačených strán, pričom je využívaná vlastná infraštruktúra predajcu.

 

  • Program SPS je pre tých predajcov, ktorí sú schopní riadiť komplexne zákazky, v rámci ktorých HP poskytuje svoju infraštruktúru vrátane systému monitoringu počtu vytlačených strán. HP poskytuje zároveň prístup ku komponentom ako je hardvér, dodávky spotrebného materiálu a servis. Predajca ich ďalej ponúka zákazníkom formou zmlúv o platbe na základe skutočného využitia tlačových zariadení.


„Dobre navrhnutá sieť tlačiarní umožňuje sledovať online v reálnom čase, odozvu a nábeh zariadení, rovnako ako vykazovať počet vytlačených strán a spotrebu toneru,“ tvrdí Michal Šimon. „Podrobné údaje o efektivite siete je možné využívať na skvalitnenie riadenia infraštruktúry, čím môžu organizácie získať prínos v podobe významných úspor.“
Reštrukturalizácia a organizácia Uvedené zmluvné riešenia pomáhajú HP uskutočniť reštrukturalizáciu správy autorizovaných predajcov HP, ktorá teraz lepšie zodpovedá štruktúre obchodných divízií spoločnosti. Zodpovednosť za predaj cez partnerský kanál v regióne Európy, Stredného východu a Afriky sa presunie zo Solution Partners Organization (SPO) priamo na jednotlivé divízie: Imaging and Printing (IPG), Personal Systems Group (PSG), Enterprise Servers and Storage (ESSN) a Technology Services (TS). Uvedená reorganizácia si kladie za cieľ posilniť vzťahy s autorizovanými predajcami HP orientáciou prednostne na predaj, zlepšiť predikciu vývoja obchodných kontraktov a dôslednosť v oblasti obchodných procesov.

HP od tejto reorganizácie očakáva:

    • Vytvorenie užšieho prepojenia medzi tímami autorizovaných predajcov a obchodnými tímami v HP, čo bude urýchľovať rozhodovanie a skracovať dobu obrátky

    • Skvalitnenie podpory predaja zo strany HP

    • Prehĺbenie zodpovednosti na všetkých miestach vzťahu

    • Jednoznačné zameranie na stratégie obchodného rastu


Reorganizácia si kladie za cieľ posilniť predaj prostredníctvom siete autorizovaných predajcov HP a umožniť tým efektívnejšiu konkurencieschopnosť partnerov v prostredí súčasnej globálnej ekonomiky. HP bude naďalej svojim partnerom poskytovať čo najsilnejšiu podporu v podobe produktového portfólia a programov na podporu ich rastu v roku 2010, ako i v ďalších rokoch.

Neprehliadnite: