HP pomáha firmám maximalizovať dobu prevádzkyschopnosti ich IT prostredí Spolupráca HP so spoločnosťou SAP prináša výrazne lepšiu podporu v oblasti kritických podnikových služieb

Tlačový servis  /  09. 12. 2009, 00:00

HP predstavilo novú službu pre vybavovanie telefonických požiadaviek zákazníkov, ktorá zjednocuje know-how doteraz samostatných centier podpory spoločností HP a SAP. Pomocou jednotného pohľadu na celé aplikačné prostredie SAP® a technologickú infraštruktúru zaistí rýchlejšiu a vysoko kvalitnú podporu.

Spolupráca firiem HP a SAP teraz prináša službu HP Mission Critical Services Enhancement, ktorá zákazníkom ponúka komplexnú podporu pre ich kritické prostredia založené na aplikáciách SAP. Táto služba je založená na nepretržite fungujúcich podporných procesoch spoločností HP a SAP. V úzkej spolupráci s podporným tímom SAPu pomôžu odborníci HP zákazníkom proaktívne a reaktívne riešiť problémy, ktoré sa môžu objaviť pri prevádzke kritických podnikových aplikácií.

Služba HP Mission Critical Services Enhancement veľmi vhodne napĺňa záväzky spoločnosti SAP ohľadne podpory pre zaistenie prevádzky kritických podnikových aplikácií. Pomôže zákazníkom ochrániť ich investície do IT a ušetriť náklady na prevádzku,“ povedal Uwe Hommel, výkonný viceprezident Active Global Support v spoločnosti SAP. „Spoloční zákazníci HP a SAPu si môžu okrem toho vybrať najvyššiu úroveň podpory pre vysoko kritické situácie, ktorá zaručuje nápravu počas štyroch hodín pri dostupnosti 24×7.“

Uvedená spolupráca firiem HP a SAP zvyšuje dostupnosť všetkých komponentov infraštruktúry naprieč hardvérom, softvérom a middlevérom prostredníctvom jediného referenčného bodu pre všetky prípadné incidenty v aplikačnom prostredí SAP. Zákazníci jednoducho nahlásia svoj problém telefónnemu centru HP alebo SAP, pričom obidve centrá majú k incidentu okamžite prístup a môžu podnikať nápravné kroky. Tento postup vedie k menšiemu výskytu chýb, rýchlejšej diagnostike, skráteniu doby potrebnej na vyriešenie problému, a teda lepšej celkovej prevádzkyschopnosti a výkonnosti celého riešenia.

Zaznamenali sme mnoho prípadov, kedy tím podpory HP Mission Critical prevzal iniciatívu a vyriešil zložité problémy týkajúce sa informačných technológií rôznych výrobcov,“ povedal Mike Meinz, senior riaditeľ strategického plánovania a riadenia spoločnosti General Mills. „Služby HP Mission Critical doplnené o podporu SAPu prispeli k mimoriadnej dostupnosti aplikácií, ktorá sa drží okolo 99,87 %. Pre podniky, kde sa prerušenie prevádzky netoleruje, je to veľmi dôležitá štatistika.“

Ďalšou novinkou komplexnej podpory HP pre prostredie SAP je služba HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service. Táto webová služba presne meria a automaticky analyzuje spotrebu zdrojov v konsolidovaných systémoch, ktoré prevádzkujú riešenie SAP vo virtualizovaných infraštruktúrach. Spoločnosti využívajúce túto službu môžu účtovať konkrétne riešenie SAP príslušným oddeleniam podľa skutočného využitia, podobne ako pri účtoch za technické služby, napr. elektrinu. To pomôže jednotlivým oddeleniam efektívnejšie využívať ich zdroje.

Zákazníci vyžadujú nielen aplikačnú a infraštruktúrnu odbornosť, ale tiež veľký prehľad, dôsledné monitorovanie a úzku spoluprácu medzi dodávateľom technológií a spoločnosťou SAP na rýchlom vyriešení problémov,“ povedal Gary M. Budzinski, senior viceprezident divízie HP Technology Services. „Zákazníci našich služieb Mission Critical teraz iste ocenia vyššiu efektivitu v oblasti podpory a predovšetkým rýchlejšie odstránenie problémov. Spolupráca tímov podpory HP a SAP prináša najrýchlejšie možné riešenia problémov zákazníkov, chráni ich investície a umožňuje im sústrediť sa na ich biznis.“

Spoločnosť HP je svetovým lídrom v oblasti operácií týkajúcich sa riešení SAP, podporuje približne 1,7 miliónov užívateľov vo viac ako 50 krajinách. Na systémoch HP sa prevádzkuje takmer 45 % všetkých inštalácií SAP, teda približne 67 000 inštalácií prevádzkovaných 25 000 zákazníkmi.

Ceny a dostupnosť

Služby HP Mission Critical Services Enhancement a HP SAPS Meter Service sú k dispozícii v Amerike a oblasti EMEA (Európa, Stredný Východ a Afrika) ako doplnok k riešeniu podpory HP Mission Critical Partnership, HP Critical Services a HP Proactive 24 Services. Ceny sa líšia podľa konkrétnych požiadaviek.

Neprehliadnite: