Intextová reklama na Slovensku a v Čechách rastie – podčiarknutých už 3,6 miliardy slov na viac ako 800 serveroch

Tlačový servis  /  03. 12. 2009, 00:00

Internet BillBoard a.s. (IBB), prevádzkovateľ intextovej reklamy na Slovensku a v Českej republike, oznámil aktuálne čísla, ktoré potvrdzujú, že sa tento reklamný formát za mesiace existencie v Českej republike a na Slovensku drží na vrchole záujmu ako inzerentov, tak aj užívateľov internetu.

Za 7 mesiacov fungovania intextovej reklamy na Slovensku bolo zrealizovaných 104 kampaní s priemerným CTR 20% a počet zaregistrovaných serverov presiahol 60. Od svojho spustenia v Českej republike v máji 2008 do dnešného dňa bolo na viac ako 740 zaregistrovaných serveroch zobrazených 1 218 kampaní.

 

"Záujem o intextovú reklamu stále viac stúpa," potvrdil marketingový riaditeľ IBB David Němec. "Zatiaľ čo rok po uvedení intextu v máji tohto roku sme vo všetkých štyroch krajinách pôsobenia - v ČR, Poľsku, Rumunsku a na Slovensku - registrovali 680 miliónov slov za mesiac, v októbri už to bol viac ako dvojnásobok: 1.4 miliardy. Atraktívne formáty od textu cez video až po shop bubliny výrazne rozširujú možnosti zadávateľov, ako na svoju značku upozorniť a uvedené výsledky tomu len nasvedčujú."

 

 

Podrobnejšie informácie sú k dispozícii na: http://intext.billboard.sk.

Neprehliadnite: