HEJ.SK ROZŠIRUJE VÝHODY PRE STÁLYCH ZÁKAZNÍKOV

Tlačový servis  /  11. 11. 2009, 00:00

Verní zákazníci internetového obchodu HEJ.sk si teraz môžu zakúpiť vybraný tovar výhodnejšie ako príležitostní kupujúci.

Umožňuje to zákaznícky systém, ktorý bol do prevádzky uvedený tento rok na jar za účelom lepšieho sledovania stavu vybavenia objednávky a možnosti aktívne zasahovať do celého procesu. Teraz pribudla ďalšia výhoda – nákup za zvýhodnené ceny. Zákazníkovi, ktorý už skôr v e-shope HEJ.sk nakupoval a zaregistroval sa, sa odteraz pri prihlásení do zákazníckej sekcie zobrazí výber tovaru za zvýhodnené ceny. Keď klikne na tlačidlo kúpiť, tovar sa automaticky presunie do nákupného košíka za zvýhodnenú cenu. Nákup potom zákazník dokončí už štandardným spôsobom.

 

„Túto ponuku budeme pre našich stálych zákazníkov pravidelne aktualizovať a obmieňať, preto sa im oplatí navštevovať zákaznícku sekciu čo najčastejšie – cenové ponuky sa môžu meniť aj z hodiny na hodinu.“, uvádza Jitka Součková, marketingová manažérka HEJ.sk. „Našim cieľom je vytvoriť pre nakupujúcich také podmienky, aby boli motivovaní sa k nám vracať. Zatiaľ sa nám to darí, pretože od zavedenia zvýhodnených cien vzrástli prístupy do zákazníckej sekcie o 30% a za týždeň sme za zvýhodnené ceny predali tovar v hodnote 28 540 € a našim stálym zákazníkom tak ušetrili 2 854 €.“, dodáva.

 

Aktuálne HEJ.sk ponúka stálym zákazníkom napríklad televízor LG 42PQ6000, ktorý môžete nájsť na jeho stránkach za sumu 585,59 €, ale v zákazníckej sekcii za zvýhodnenú cenu 518 €. Alebo notebook FUJITSU SIEMENS Amilo Mini Ui3520 s cenou 249,00 €, no v zákazníckej sekcii je za 239,00 €.

 

Zákazníci môžu v rámci zákazníckeho systému zmeniť fakturačné údaje či miesto doručenia, majú možnosť ovplyvniť termín doručenia alebo sami stornovať celú objednávku alebo niektoré jej položky. Ďalej je možné jednoducho overiť, či už boli pripísané na účet HEJ.sk nimi poukázané platby súvisiace s objednávkou a či sa už chystá expedícia tovaru. Zákazník je vďaka novému systému o priebehu dopravy tovaru plne informovaný a pri voľbe niektorých spôsobov rozvozu zistí dokonca aj telefónne číslo na vodiča. Veľkou a unikátnou výhodou pre zákazníkov je archív predajných dokladov, ktoré je možné v prípade straty papierových originálov kedykoľvek vytlačiť a použiť nielen v účtovníctve, ale aj pri reklamáciách. Ide teda o akúsi informačnú schránku, kde zákazník nájde všetko o svojich aktuálnych aj minulých objednávkach.

Neprehliadnite: