Internet BillBoard na konferencii Internet a reklama

Tlačový servis  /  19. 10. 2009, 00:00

Internet BillBoard a.s. je významný český dodávateľ služieb pre správu internetovej reklamy, ktorého zákazníkmi sú veľké servery ako napríklad HNonline.sk, Čas.sk, Joj.sk, ICTNews.sk, JobDnes.sk a Pravda.sk a ďalšie.

V stredu 14.októbra 2009 sa prestížnej konferencie vydavateľstva Trend Holding – Internet a reklama 2009 zúčastnil aj zástupca spoločnosti Internet BillBoard a.s, Jan Bajnar.

 

Konferencia Internet a reklama 2009 sa konala 14. októbra 2009 a bola venovaná dôležitej problematike on-line prostredia a predovšetkým hlavnej otázke - budovaniu imidžu na internete. Hovorilo sa o využití sociálnych sietí v slovenských podmienkach, meraní úspechov v sociálnych sieťach, nových spôsoboch PR, ale aj dopadoch krízy na biznis okolo slovenského internetu. Poslucháči sa mohli dozvedieť ako na nástup sociálnych sietí reaguje PR komunikácia, alebo ako sa nové technológie presadzujú v marketingu malých a stredných firiem Po známych menách reklamy a odborníkoch na sociálne siete vystúpil v poobedných hodinách na konferencii aj Jan Bajnar, obchodný manažér spoločnosti Internet Billboard a.s. Jan Bajnar je zodpovedný za divíziu Billboard, úlohou ktorej je rozvoj aktivít v oblasti Intextovej a Bannerovej reklamy a optimalizácia využitia reklamného priestoru..

 

 

IBB predstavila svoje portfólio a zároveň aj odprezentovala case study spoločnosti Microsoft Česká republika. Spoločnosť Microsoft vyskúšala nový formát internetovej reklamy – Intextovú reklamu spoločnosti Internet BillBoard a.s. na propagáciu svojej novej služby Coolhotmail ihneď po spustení tohto formátu v Českej republike. S výsledkami a efektivitou tohto na Slovensku relatívne nového reklamného kanálu oboznámil na konferencii účastníkov Jan Bajnar.

Neprehliadnite: