Kontextová reklama Etarget už aj v Kolumbii

Tlačový servis  /  13. 10. 2009, 00:00

Slovenská sieť kontextovej reklamy Etarget, ktorá v ôsmich európskych krajinách poskytuje krátke textové reklamy pri článkoch v internetových médiách, oznámila, že v týchto týždňoch spúšťa prevádzku a v Latinskej Amerike - v Kolumbii. Nejde pri tom o priamu aktivitu „európskeho“ Etargetu, ale o spoluprácu na licenčnej báze.

Našim partnerom sme poskytli práva na používanie značky, dodali sme im technické rozhranie a know-how. Ide o skúsených internetových podnikateľov, jeden z nich je pôvodom z Maďarska, kde bol našim pravidelným inzerentom,“ hovorí Marcel Vašš, obchodný riaditeľ spoločnosti. „Takáto licencia je prvým experimentom, ak sa vydarí, radi pôjdeme rovnakým spôsobom aj ďalej,“ dodáva.

Etarget Colombia je samostatnou právnou jednotkou, ktorá vystupuje a koná len vo svojom mene. Zároveň nie je pri rozvoji obmedzovaná „domovským“ Etargetom, a Etarget ju ani nebude finančne podporovať. „Všetka naša podpora je len v oblasti technológie a know-how, inak si partneri zabezpečujú všetko sami a je to v ich plnej zodpovednosti,“ komentuje Marcel Vašš.

Viac informácií je možné nájsť na blogu spoločnosti Etarget: http://blog.etarget.sk/firemne-spravy/prekvapenie-etarget-je-uz-aj-v-kolumbii.html

Neprehliadnite: