Canon si polepšil o tri miesta v hodnotení časopisu Business Week

Tlačový servis  /  06. 10. 2009, 00:00

Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, sa posunul o tri miesta v rebríčku 100 najhodnotnejších svetových značiek časopisu Business Week, ktoré každoročne porovnáva najvýznamnejšie spoločnosti sveta. Nezávislú štúdiu vypracovala konzultačná spoločnosť Interbrand.

Štúdia zahŕňa 100 najhodnotnejších značiek, ktoré preukazujú celosvetovo mimoriadne hospodárske výsledky. Pre účasť v rebríčku musia spoločnosti splniť nasledujúce podmienky: 1) aspoň tretinu svojich príjmov musia generovať mimo krajinu pôvodu, 2) musia byť všeobecne známe aj mimo okruh svojich typických zákazníkov, 3) musia byť verejne k dispozícii marketingové a finančné údaje.

Canon sa v rokoch 2007 a 2008 držal na 36. pozícii. Tento rok sa do rebríčku premietlo aj uvedenie nových videokamier a fotoaparátov vrátane Canon E0S 7D, nové digitálne SLR zrkadlovky rady EOS.

Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, hovorí: „I cez prepad svetovej ekonomiky sa spoločnosti Canon darí stabilne investovať do inovácii a uvádzať na trh veľké množstvo výborných produktov. Veľmi nás potešilo, že sa Canon posunul o tri miesta hore v prestížnom rebríčku 100 najhodnotnejších svetových značiek. To hovorí o našej sile i napriek súčasným ekonomickým zmenám.“

Spoločnosti sa v rebríčku umiestňujú podľa hodnoty značky. Pri hodnotení sa vychádza z údaju, aké percento z celkových príjmov spoločnosti je možné pripísať k dobru práve značke, a potom určením rizika plynúceho z očakávaného zisku založeného na vedúcej pozícii na trhu, stabilite a celosvetového dosahu.

Neprehliadnite: