IBM uvádza riešenie pre oblasť business intelligence pre stredne veľké podniky – uplatnenie riešenia aj v „hamburgerovom“ odvetví

Tlačový servis  /  02. 10. 2009, 00:00

Podľa najnovšej štúdie spoločnosti IBM až 83% vedúcich pracovníkov zo sektora stredne veľkých podnikov označilo oblasť business intelligence a analytiku za svoju najvyššiu prioritu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti a znižovaní nákladov. Na dosiahnutie týchto obchodných cieľov uvádza spoločnosť IBM ponuku IBM Cognos Express, ktorá je komplexným riešením pre oblasť business intelligence a plánovania špecificky navrhnutého a naceneného pre stredne veľké podniky.

Nové riešenie IBM Cognos Express ponúka integrovaný prístup k plánovaniu, analyzovaniu a vykazovaniu výkonnosti, identifikujúc trendy, prediktívne schopnosti, čo nakoniec vyúsťuje do pomoci podnikom, na základe ktorej dokážu robiť lepšie obchodné rozhodnutia. Vďaka jednoduchému a okamžitému prístupu ku kritickým biznis informáciám im vytvára lepšiu pozíciu pre maximalizáciu výnosov a tým ich neustále udržuje jeden krok pred konkurenciou. Riešenie IBM Cognos Express umožňuje klientom jednoduchým spôsobom zostavovať správy, analýzy, ovládacie panely a dimenzionálne plány. Vedúci pracovníci môžu okamžite začať využívať riešenie IBM Cognos Express, ktoré im tiež umožní vytvoriť vlastné denné reporty o predaji a tržbách. Na ich základe môžu predpovedať tržby v porovnaní s podnikovými biznis plánmi a tiež prispôsobiť marketingovú podporu ako aj úroveň zásob. Toto riešenie tiež obsahuje server analytiky v pamäti, ktorý umožňuje klientom centrálne spravovať dáta, obchodné pravidlá a kalkulácie.

 

Zabezpečením presných a konzistentných biznis informácií v rámci celej organizácie poskytuje IBM Cognos Express vedúcim pracovníkom stredne veľkých podnikov istotu, na základe ktorej môžu zamerať svoje úsilie na riadenie podniku namiesto spochybňovania získaných údajov. Toto riešenie je možné jednoducho implementovať a spustiť v rámci existujúcej infraštruktúry organizácie už za pár hodín. Po určitom čase, keď dôjde k zmene podnikových požiadaviek, je možné pridať nové možnosti.

 

Franchisingová sieť Wendy’s Old Fashioned Hamburgers s 15-timi prevádzkami na Novom Zélande zavádza riešenie IBM Cognos Express pre rýchlejšie zhromažďovanie každodenných údajov o tržbách, marketingových a prevádzkových informácií  s cieľom robiť správne obchodné rozhodnutia a zachovať si konkurencieschopnosť. Úspech siete tiež závisí od pochopenia potrieb zákazníkov na základe čoho je možné prispôsobiť jednotlivé prevádzky tak, aby sa do nich zákazníci radi opätovne vracali.

 

Neprehliadnite: