Čitatelia Topiek sami rozhodujú o svojich nákupoch

Tlačový servis  /  17. 08. 2009, 00:00

Najpopulárnejší spravodajský magazín Topky.sk je na základe sociodemografických výsledkov, ktoré sú každomesačnou súčasťou oficiálneho prieskumu internetových médií, navštevovaný vekovo vyzretým a vzdelaným publikom, ktoré rozhoduje o svojich nákupoch a je finančne sebestačné.

Výsledky socio-demografického prieskumu hovoria o typickom návštevníkovi Topiek jeho ekonomickej aktivite, spotrebiteľskom správaní, veku či vzdelaní. O informácie na spravodajskom magazíne sa zaujíma takmer rovnakým podielom mladý čitateľ do 35 rokov a skoro rovnaký podiel – 44%, predstavujú používatelia, ktorí patria do kategórie nad 35 rokov. Dve tretiny používateľov ukončilo minimálne stredoškolské alebo vyššie vzdelanie, 16 % z nich absolvovalo vysokú školu. Takmer 43% návštevníkov Topiek žije v domácnosti, ktorej čistý príjem presahuje 830 € /25 000 Sk mesačne. O nákupoch rozhoduje vyše 60%-tná časť čitateľov.

 

Informácie zo spravodajský on-line portálu Topky.sk si každý deň prehliada približne 220 tisíc používateľov, čo v mesačných číslach predstavuje 893 tisíc používateľov (AIM monitor, jún 2009).

V júni rástli Topky najvýraznejšie spomedzi všetkých spravodajských portálov, ktoré sú zaradené do oficiálneho monitora internetových médií. Topkám sa najmä vďaka spravodajskej sekcii podarilo pritiahnuť 60 tisíc nových používateľov, čo predstavuje 6,5% medzimesačný rast.  

 

Spravodajský magazín Topky.sk prináša sedem dní v týždni aktuálne informácie z domáceho a zahraničného spravodajstva, športu, bulváru, kultúry, ekonomiky či politiky. Topky.sk sú najvnavštevovanejším internetovým spravodajstvom na Slovensku.

 

Neprehliadnite: