Súťaž Dievča leta na Zozname prekročila hranicu 1000 prihlásených aj vďaka Facebooku

Tlačový servis  /  28. 07. 2009, 00:00

Najobľúbenejšia súťaž internetového portálu Zoznam prekonala za sedem týždňov od svojho spustenia magickú hranicu tisícky prihlásených dievčat.

Rovnako ako minulý rok sa súťaž stala prehliadkou ženskej krásy doteraz nevídaných rozmerov.

Marek Bobula, vedúci marketingového oddelenia: „Úspech projektu pripisujeme nielen hlavnej cene, osobnému automobilu Kia Soul, ale aj roadshou, ktorá súťaž sprevádza. Atraktívna motorizovaná hliadka doteraz navštívila poriadny kus Slovenska, pričom sa jej posádke znamenite darí zaujať krásne dievčatá. Fotohliadke sa k prihláseniu do súťaže podarilo presvedčiť až 40% zo všetkých prihlásených dievčat. Odo dnes má namierené na východ Slovenska, do Ružinej, Košíc, Michaloviec, Prešova a Popradu. Informácie o roadshou je možné nájsť na súťažnej stránke www.dievcaleta.sk

 

Vďaka prepojeniu projektu s čoraz obľúbenejšou sociálnou sieťou Facebook, získala súťaž ďalší významný zdroj návštevnosti. Spomínané prepojenie pomáha rozširovať informácie o najkrajších dievčatách aj mimo portálu Zoznam. Štatistiky uvádzajú Facebook za tretí najvýznamnejší zdroj návštevnosti stránky. Navyše rastúca obľúbenosť Facebooku u slovenských používateľov sa prejavuje aj na neustále sa zvyšujúcom počte fanúšikov súťaže Dievča leta. V prepájaní vidí Zoznam veľký potenciál, ktorý využíva aj pri iných svojich produktoch. Nástroj jednoduchého spojenia a rýchleho prehľadu o dianí na Facebooku je umiestnený priamo na titulnej stránke Zoznamu. Zdieľať je možné aj obsah tematických magazínov portálu.

 

Veľké finále, do ktorého sa prebojuje pätnásť najúspešnejších dievčat, päť z nich získa divokú kartu od Zoznamu, sa začína už o tri týždne. Veríme, že aj napriek kratšiemu trvaniu súťaže sa nám podarí dosiahnuť rekordný počet prihlásených dievčat.

Neprehliadnite: