Prvá slovenská twiskusia sa venovala dopadu krízy na marketing a médiá

Tlačový servis  /  02. 07. 2009, 12:15

Odborníci z oblasti marketingu, médií a komunikácie mali možnosť zapojiť sa do prvej online diskusie o marketingu. Diskusia, ktorú priniesla spoločnosť Microsoft, prebiehala prostredníctvom mikroblogovacieho nástroja Twitter počas konferencie Marketingový manažment, 17. a 18. júna.

Počas dvoch dní mali návštevníci konferencie, rovnako ako všetci ostatní diskusie chtiví záujemcovia s prístupom na internet možnosť vyjadriť svoje názory a postrehy k téme konferencie – Dopad krízy na oblasť marketingu. Stačilo sa prihlásiť do svojho Twitter účtu, napísať správu, na jej záver pridať #etrend. Diskusiu bolo možné sledovať online na stránke trendkonferencie.sk/twitter.

 

Redaktori týždenníka Trend - Ľubomír Jurina, Tomáš Czwitkovics a Dáša Stanková do diskusie prispievali postrehmi a informáciami priamo z prednáškovej sály a najzaujímavejšie myšlienky, ktoré na konferencii odzneli, tak sprostredkovali aj širokej verejnosti.

 

Počúvať svojich zákazníkov, dať im priestor na zdieľanie skúseností a názorov a diskutovať s nimi o veľmi aktuálnej a pre ich biznis dôležitej téme – to všetko sú dôvody, pre ktoré sme sa rozhodli pre takýto inovatívny spôsob komunikácie. Zároveň sme chceli vyskúšať Twitter ako platformu pre nový spôsob interakcie,“ hovorí Peter Kmoško, Marketing Communications Manager spoločnosti Microsoft a nevylučuje, že spoločnosť Microsoft bude na tejto platforme rozvíjať aj ďalšie projekty. „Radi by sme v tejto inovatívnej forme komunikácie pokračovali aj v budúcnosti a využili ju aj ako platformu pre komunikáciu s našimi zákazníkmi a partnermi.“

 

Výsledkom prvej slovenskej „twiskusie“ je 306 diskusných príspevkov, tzv. tweetov. Sú stále online a prečítať si ich môžete na adrese trendkonferencie.sk/twitter.

 

Niektoré zaujímavé tweety, ktoré odzneli počas prvej slovenskej twiskusie:

 

Konferencia2009 Balazova: Firmy sa so svojou znackou snazia asociovat zodpovednost. U nas napriklad zostal zachovany rozpocet do CSR. #etrend


IvanaSuperCool @Konferencia2009 let us exchange word crisis to opportunity;-) #etrend

 

miska spoplatnovanie informacii na webe podla mna nie je dobra cesta, cesta je dat ludom vsetky info co potrebuju aby sa vratili #etrend

 

tomaskral Uprimne? Twitter verzia tejto konferencie mi priniesla viac ako osobna ucast na jej poslednej casti #etrend

 

Konferencia2009 Fulmek: Printy zachrania intelektuali, kaviarne a kava, autobusy a toaleta. Budu, ale bude ich menej. #etrend

 

Konferencia2009 Guerrilla marketing znamena zmenit spravanie firmy, zamerat sa na malu cielovku, vychovat si zakaznika, vyuzit vztahy medzi ludmi. #etrend


Konferencia2009
Erin odporuca guerrilla marketing, zvysovat hodnotu nie znizovanie ceny, specificky produkt, pridanu hodnotu, bezplatne vzorky. #etrend

 

Plynari ďakujeme za možnosť byť na Trend konferencii cez twitter. Aj všetkým, ktorí sa zapojili do diskusie. #etrend

 

qvako Vydavky do reklamy tento rok v SK asi nedosiahnu vysku z minuleho roku. Jedinou vynimkou bude asi online, ktory bude mat maly rast. #etrend

Neprehliadnite: