AZ-Pneu.sk je prvým inzerentom Intextovej reklamy na Slovensku

Tlačový servis  /  22. 06. 2009, 00:00

Prvým inzerentom Intextovej reklamy na Slovensku sa stal AZ-Pneu.sk – internetový obchod špecialistov na pneumatiky a hliníkové disky.

Spoločnosť Internet BillBoard a.s., významný český dodávateľ služieb pre správu internetovej reklamy (IBB), pred mesiacom predstavil slovenskému trhu intextovú reklamu. Inzercia prostredníctvom intextovej reklamy na Slovensku bola spustená najskôr na serveroch HNonline.sk a Pravda.sk. Vďaka novému spôsobu inzercie si inzerent môže sám vybrať, kde sa reklama zobrazí, môže si nastaviť fixnú cenu reklamy, poprípade si exkluzívne zakúpiť kľúčové slovo. Nový a netradičný štýl marketingovej komunikácie sa vďaka pozitívnym ohlasom stal zárukou úspechu. IBB je zatiaľ jediným prevádzkovateľom intextovej reklamy v Českej republike a na Slovensku.

 

Prvým inzerentom intextovej reklamy na Slovensku sa stal AZ.Pneu.sk. Odkazy na internetový obchod špecialistov na pneumatiky a hliníkové disky sa nachádzajú v bublinách intextovej reklamy na serveroch HNonline.sk a Pravda.sk. Intextová reklama spoločnosti AZ-Pneu.sk, predajcu pneumatík, hliníkových a plechových diskov, dosiahla priemerné CTR (click-through rate – pomer kliknutí a zobrazení reklamy) až 13%.

 

V ponuke pre inzerentov má spoločnosť Internet BillBoard štyri rôzne druhy reklamných bublín, pričom ich ceny sa pohybujú v závislosti od zložitosti aplikácie. AZ-Pneu.sk využil z ponúkaných druhov bublín intextovej reklamy predovšetkým „bublinu video“, ktorá obsahuje okrem samotného krátkeho videa prezentujúceho spoločnosť aj nadpis a pätičku, ktorá obsahuje odkaz na stránku internetového obchodu. Prvý inzerent svoju intextovú reklamu zameral na kľúčové slová ako: disky, automobily, auto tunning, pneu, pneumatiky atd. Priebežný počet podtrhnutých slov tvorilo za prvý mesiac u prvého inzerenta číslo 1 915 003.

 

Zviditeľnenie a budovanie povedomia o našom e-shope je jedným z našich hlavných cieľov. S tým súvisí tiež využívanie internetu, ktorý je v tomto prípade našim najdôležitejším komunikačným médiom. Radi skúšame nové veci, nové reklamné formáty a to bol jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli vyskúšať aj Intextovú reklamu. Intextová reklama nás príjemne prekvapila nielen svojimi formátmi bublín (predovšetkým bublina video, kde je silne zastúpený image prvok), ale tiež svojou účinnosťou (CTR) a cenou za počet klikov/zobrazení.“ Uviedol šéf spoločnosti AZ-Pneu SK, Hynek Serafín.

Neprehliadnite: