HP ponúka vylepšené služby Mission Critical Partnership

Tlačový servis  /  14. 06. 2009, 00:00

Spoločnosť HP rozšírila svoju ponuku služieb Mission Critical Partnership, ktoré pomáhajú hlavne riaditeľom IT oddelení dosiahnuť lepšiu kvalitu alebo rýchlejšiu prispôsobivosť infraštruktúry a zároveň udržať náklady a riziká pod kontrolou.

HP Mission Critical Partnership teraz pokrýva celé spektrum systémov za najrôznejšie ceny pri zachovaní špičkovej úrovne služieb. Zákazníci môžu prispôsobiť úroveň podpory meniacim sa potrebám svojich firiem. Pokiaľ dôjde k neplánovanému výpadku, majú zákazníci záruku odozvy na kritickej úrovni naprieč celým technologickým prostredím.

Okrem toho je v rámci novej ponuky určený jediný špecialista, ktorý zodpovedá za rýchle riešenie kritických incidentov a zaisťuje konzistentné plnenie stanovených cieľov podniku.

„Nasadzovanie štandardizovaných serverov a virtualizačných technológií v kritických podnikových prostrediach vyžaduje nový dôraz na optimalizáciu procesov a rozvoj znalostí technologických odborníkov,“ povedala Michelle Weiss, viceprezidentka celosvetového marketingu technologických služieb spoločnosti HP. „Nový program Mission Critical Partnership odpovedá na tieto zmeny tým, že ponúka zákazníkom špeciálne školených profesionálov pre kritické podnikové aplikácie a rozšírené služby prispôsobené novým technológiám virtualizácie alebo napríklad blade serverov.“

Flexibilná reaktívna podpora

HP Mission Critical Partnership teraz ponúka reaktívnu podporu na zmiešanej úrovni, ktorá pokrýva celé spektrum systémov s rovnakou úrovňou odozvy v prípade, pokiaľ by došlo k nečakanému kritickému incidentu v akejkoľvek súčasti infraštruktúry. Všetci zákazníci majú nepretržitý prístup k centrám HP Global Mission Critical Support a tiež priamy prístup ku skúseným odborníkom. Incidenty sú vybavované na základe praktického dopadu, aby boli obmedzené riziká spojené s prerušením prevádzky. Zákazníci tak majú istotu, že budú schopní plniť svoje dohody o úrovni služieb.

Integrovaná podpora zákazníkov

HP Mission Critical Partnership ponúka zákazníkom tím skúsených špecialistov s certifikáciou pre kritické aplikácie, ktorí sú schopní poskytovať služby na mieru jednotlivým zákazníkom. Každý tím je vedený manažérom podpory zákazníka, ktorý vystupuje ako jediná zodpovedná osoba za služby podpory spoločnosti HP.

Okrem rozsiahleho technického školenia prevádzkuje HP jedinečný vývojový program, ktorý má zaistiť špecialistom kritických služieb potrebné znalosti pre poradenstvo, vedenie a priebežné zlepšovanie dostupnosti infraštruktúry zákazníkov. Výsledkom účinného komunikačného a špeciálneho školenia sú tímy podpory schopné efektívne identifikovať riziká, poskytovať proaktívnu podporu a rýchlo riešiť akékoľvek kritické incidenty.

Služba Insight Remote Support Advanced

V rámci programu HP Mission Critical Partnership získava každý zákazník prístup k celosvetovo dostupnej službe Insight Remote Support Advanced. Jedná sa o komplexné riešenie vzdialeného monitorovania pre hardvér HP a iných výrobcov, ktorý umožňuje zákazníkom spravovať viac systémov s menej prostriedkami.

Insight Remote Support Advanced zachytáva problémy predtým, ako spôsobia výpadky a často predtým, ako si ich zákazník vôbec všimne. Takýto druh automatizácie a sledovania incidentov naprieč prostrediami zjednodušuje správu kritických systémov a zároveň zvyšuje spoľahlivosť technológií. Vďaka tomu môžu zákazníci venovať menej času neplánovaným incidentom a viac času inovatívnym technologickým projektom.

Neustále zdokonaľovanie služieb

Počet zákazníkov programu HP Mission Critical Partnership sa za posledný rok rozrástol o 50 %. Vďaka technologickým službám na mieru im program pomohol nastoliť súlad medzi kritickými technologickými projektami a osemnásobne skrátiť dobu mimo prevádzky oproti obvyklému priemeru.

Odborníci programu HP Mission Critical Partnership teraz používajú o 30 % viac doporučených postupov ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a ISO/IEC 20000, čo sú všeobecne uznávané štandardy správy technologických služieb. Okrem toho nový Plán zdokonaľovania služby (Service Improvement Plan) zahrňuje pravidelné vyhodnocovanie služieb, aby bolo zaručené, že sú v súlade s potrebami podniku.

Program HP Mission Critical Partnership je v súčasnej dobe k dispozícii na celom svete.

Neprehliadnite: