IBM udelila ocenenie Obchodný partner roka 2008

Tlačový servis  /  03. 05. 2009, 00:00

Spoločnosť IBM udelila koncom marca na výročnom podujatí pod názvom Business Partner Kick-off 2009 v Trenčianskych Tepliciach ocenenia najlepším obchodným partnerom s najvyšším obchodným rastom v oblastiach ako predaj a služby, rast výnosov, spokojnosť zákazníka, certifikácia a alokované zdroje.

Akcie Business Partner Kick-off 2009 sa zúčastnili kľúčoví obchodní partneri spoločnosti IBM na Slovensku. Ocenenie „Obchodný partner roka 2008“ získala, rovnako ako minulý rok, spoločnosť Siemens s. r. o., ktorá aj počas roku 2008 pokračovala v raste vďaka investíciám do technológií, odvetvových zdrojov a rozvoju lokálnych riešení založených na platformách IBM.

 

Spoločnosť IBM  pokračuje v úzkej spolupráci so svojimi obchodnými partnermi na vytváraní jedinečnej pridanej hodnoty klientom prostredníctvom kombinácie skúseností, schopností a ponuky. Je to už 15 rokov od kedy spoločnosť IBM po prvýkrát vydala základné princípy – IBM Business Partner Charter, ktoré uplatňuje vo vzťahoch so svojimi obchodnými partnermi. Súčasná svetová ekonomika, ktorá sa ocitla v kríze, je určitou výzvou pre IBM ako aj jej partnerov chopiť sa vzniknutých príležitostí na lokálnych trhoch.

 

Dobré vzťahy s našimi kľúčovými obchodnými partnermi sú v súčasnej dobe plnej zmien dôležitejšie ako kedykoľvek pred tým,“ povedal Roman Brestovanský, generálny riaditeľ IBM Slovensko. „Vážime si spoluprácu s každým z nich a sme poctení, že spoločne môžeme ponúkať našim zákazníkom stále kvalitnejšie produkty a služby.“

 

Kľúčovým bodom programu v rámci podujatia Business Partner Kick-off bolo udelenie cien aj v ďalších kategóriách najúspešnejším obchodným partnerom spoločnosti IBM. Celkovo si z akcie Business Partner Kick-off 2009 odnieslo ocenenie 5 obchodných partnerov, ktorí sa aktívne podieľali na podpore a zvýšení predaja produktov, riešení a služieb IBM.

 

 

  1. Spoločnosť Siemens získala ocenenie Obchodný partner roka 2008 za dlhodobo úspešnú spoluprácu a aktívnu podporu predaja produktov, riešení a služieb IBM. Siemens je tiež partnerom s najvyšším dosiahnutým obratom v roku 2008.

 

Prvenstvo získala aj v ďalších troch kategóriách:

  • Systems & Technology partner roka 2008 – Power Systems – za komplexné znalosti naprieč celým produktovým portfóliom a za aktívny prístup pri budovaní infraštruktúry založenej na platforme IBM Power.

  • Systems & Technology partner roka 2008 – Storage Systems za kvalifikovaný prístup pri návrhu a implementácii riešení na ukladanie a archiváciu dát.

  • Servisný partner roka 2008 za predaj servisných a technologických služieb IBM.

 

  1. Distribútorom roka 2008 sa stala opäť spoločnosť ASBIS Slovensko s rovnomerným zastúpením všetkých produktových kategórií a súčasne s najvyšším obratom v skupine distribútorov.

 

  1. Ocenenie Najrýchlejšie rastúci partner roka 2008 získala spoločnosť S&T Varias s. r. o. za výrazný posun spolupráce a vynikajúce obchodné výsledky.

 

  1. Software partnerom roka 2008 sa rovnako ako minulý rok stala spoločnosť Datalan a.s. za predaj softvérových riešení postavených na IBM middleware a najlepšie obchodné výsledky.

 

  1. Systems & Technology partnerom roka 2008 v kategórii Modular Systems sa stala spoločnosť Scientia, a.s. za riešenie postavené na platforme IBM System x ako aj za dosiahnuté obchodné výsledky.

 

Spoločnosť IBM pred niekoľkými dňami ohlásila nové vydanie IBM Business Partner Charter 2009 – základné princípy IBM vo vzťahu k obchodným partnerom, z ktorých kľúčové princípy sú vyjadrené v nasledovných bodoch:

    • Obchodný partneri IBM sú kľúčovým predajným kanálom pre IBM

    • Vzťah IBM a jej partnerov najviac vystihuje „spolupráca na báze rovnocennosti“

    • IBM investuje do svojich obchodných partnerov s cieľom dosahovania budúcich spoločných úspechov

    • IBM implementuje pozitívne skúsenosti zo spolupráce s jednotlivými obchodnými partnermi do celej siete naprieč odvetviami

    • IBM spolupracuje so svojimi obchodnými partnermi s cieľom chopiť sa príležitostí, ktoré vyplývajú z programu „Smarter Planet“ (Inteligentnejšia planéta)

    • Vzťah s obchodnými partnermi je založený na východiskových hodnotách IBM:

    • Nadšenie pre úspech všetkých IBM klientov

    • Inovácia, na ktorej záleží – spoločnosti IBM ako aj celému svetu

    • Dôvera a osobná zodpovednosť vo všetkých našich vzťahoch

Neprehliadnite: