Slovanet má novú šéfku marketingu so zahraničnými skúsenosťami

Tlačový servis  /  28. 04. 2009, 00:00

Slovanet sa výrazne personálne posilnil. Ako marketingovú riaditeľku prijal Moniku Karoliovú, ktorá má skúsenosti s vedúcou marketingovou pozíciou na európskej úrovni. V spoločnosti Electrolux pôsobila ako marketingový manažér pre región strednej a východnej Európy.

Novou marketingovou riaditeľkou v Slovanete je Monika Karoliová. S marketingom má dlhoročné skúsenosti, osem rokov pôsobila v nadnárodnej spoločnosti Electrolux, jedného z celosvetových lídrov v predaji domácich spotrebičov. Po ponuke z viedenskej centrály pre strednú a východnú Európu zastávala od septembra 2005 vedúcu pozíciu marketingového manažéra s rozsiahlymi kompetenciami pre región strednej a východnej Európy, pričom niesla zodpovednosť najmä za podporu predaja a podlinkové aktivity.

 

Na Slovanete mi imponuje, že dokáže obstáť na trhu aj v konkurencii silných nadnárodných hráčov,“ opisuje Monika Karoliová jeden z dôvodov, prečo sa rozhodla prijať ponuku Slovanetu. Podľa jej slov pre ňu bolo atraktívne aj vyskúšať si pôsobenie v novom – telekomunikačnom odvetví trhu, ktoré ponúka možnosti rastu aj v čase hospodárskej krízy.

 

V minulom roku sa Slovanet vyprofiloval ako významný domáci poskytovateľ optického internetu na vlastnej infraštruktúre. Okrem iného mu to umožňuje definovať svoje produkty nezávisle od tretích strán. „Pre spoločnosť je toto ‘osamostatnenie’ mimoriadne dôležitá zmena. Poskytuje široký priestor pre nové marketingové aktivity, ako alternatívnemu a flexibilnému operátorovi ponúka možnosti regionálne cieleného marketingu... Je pre mňa výzvou podieľať sa na tejto dlhodobej transformácii a profilovaní značky v segmente retailu,“ dodáva Monika Karoliová. V Slovanete chce prispieť i k získavaniu lojality zákazníkov a výrazne sa zamerať aj na aktivity smerom ku klientom, ktoré nasledujú po kúpe produktu.

 

Monika Karoliová vyštudovala City University of Seattle, Bellevue v Trenčíne, pričom získala aj prestížny titul Master of Business Administration (MBA). Počas pôsobenia v domácej dcére Electroluxu mala na starosti nadlinkové i podlinkové aktivity, PR komunikáciu alebo napríklad tvorbu vernostného zákazníckeho programu, ktorý bol v tom čase na trhu s bielou technikou jedinečný. Ako Regional Retail Marketing Manager zodpovedala vo viac ako 20 krajinách Európy (v regióne CEE) za koordinovanie marketingových aktivít s obchodnými zámermi spoločnosti. Podieľala sa na tvorbe stratégie a implementácii podlinkových aktivít a marketingovej komunikácie či na tvorbe kreatívnych kampaní na európskej úrovni.

Neprehliadnite: