Hej.sk zaznamenal výrazný nárast v predaji pneumatík

Tlačový servis  /  14. 04. 2009, 00:00

Výrazné zvýšenie predajnosti pneumatík zaznamenal najväčší internetový predajca HEJ.sk. Markantný nárast zaregistroval nielen v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2008, ale aj medzi jednotlivými týždňami tohto roka.

V období od 23.3. do 5.4.2009 zaznamenal internetový obchod HEJ.sk v porovnaní s minulým rokom nárast v predaji pneumatík o viac ako 61%. V týždni od 30.3. do 5.4.2009 sa záujem zákazníkov o tento tovar ešte navýšil. Predajnosť sa v porovnaní s rovnakým týždňom v roku 2008 zvýšila až o 125%.

 

„Najväčší nárast sme nezaznamenali medziročne, ale už medzi jednotlivými týždňami roku 2009. Rozdiel medzi týždňom 23.-29.3.2009 a 30.3.-5.4.2009 bol neuveriteľných 350%.“, hovorí Jitka Součková, marketingová riaditeľka HEJ.sk. „Nečakané zvýšenie predajnosti si vysvetľujeme zintenzívneným záujmom zákazníkov o výhodnejší internetový nákup. V čase hospodárskej krízy sú spotrebitelia vo svojich nákupoch omnoho obozretnejší a najmä citlivejší na ceny a preto vyhľadávajú tie najlepšie ponuky, ktoré im - ako ukazujú naše výsledky – poskytujeme.“, dodáva Jitka Součková.

 

Najväčšie internetové obchodné centrum na Slovensku HEJ.sk ponúka na svojich stránkach veľmi výhodné ceny pneumatík pre osobné, úžitkové aj nákladné autá či off-roady takmer 60 značiek. Svojim zákazníkom tiež prináša pridanú hodnotu vo forme akciových zliav či dopravy zadarmo vo vybraných týždňoch. Všetky informácie týkajúce sa jedinečných benefitov, ktoré HEJ.sk poskytuje, nájdu všetci zákazníci na jeho stránkach. Stačí len kliknúť na www.hej.sk.

Neprehliadnite: