Marek Molnár / 25. 03. 2009, 09:14
Nemecká pošta rozbehla projekt, ktorý umožňuje posielanie listových zásielok bez známok.
V dnešnej dobe sa pomocou SMS dajú objednať mnohé služby. Spomeňme napríklad snahu dopravného podniku o zavedenie sms cestovných lístkov. Tento trend je samozrejme správny. Zaplatenie za službu v dobe, keď je iná platba problematická, nám môže šetriť kopu nepríjemností a času.
Touto cestou sa vybrala aj nemecká pošta. Nemci už nemusia hľadať novinové stánky, či čakať až pošta otvorí. Stačí poslať požiadavku na 22122 alebo zavolať a obratom príde SMS s dvanásť miestnym kódom, ktorý je nutné napísať na obálku. Celá vec je z pohľadu odosielateľa tým pádom vybavená. V čase rozmáhajúcej sa elektronickej komunikácie je každý podobný krok pošty nevyhnutný. Projekt podporuje aj Hans-Peter Stefer, ktorý je jedným z riaditeľov Deutsche Bank.
V rámci Deutsche Post Digital Media Day vyhral tento projekt aj cenu. "Táto cena nás len utvrdzuje v tom, že v našej snahe kráčame správnym smerom". Vyhlásil člen známkového, marketingového oddelenia nemeckej pošty.
d3agl3
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk