Obchodní lídri sa dožadujú mobilného videa

Tlačový servis  /  20. 03. 2009, 00:00

73% globálnych občanov tvoriacich onlinové publikum spoločnosti CNN zdieľa užívateľsky generované video. CNN International a Ericsson zverejnili kľúčové zistenia spoločnej prieskumnej štúdie.

Na základe štúdie správania sa zákazníkov, realizovanej spoločnosťami Ericsson (NASDAQ:ERIC) a CNN sa zistilo, že medzinárodná obchodná elita čoraz viac pristupuje na internet na cestách. Rastúca potreba flexibilných alternatív prezerania obsahu, ktoré vyhovujú meniacemu sa životnému štýlu, znamená, že vrcholoví manažéri si v narastajúcej miere prezerajú televízny obsah na laptopoch, desktopových počítačoch a mobilných zariadeniach. Tento prieskum uskutočnený u divákov CNN online taktiež ukázal, že viac obchodných lídrov než kedykoľvek predtým zdieľa užívateľsky generované video.

 

  • 56% respondentov využívajúcich mobilný internet pristupuje k onlinovému obsahu na cestách, napríklad prostredníctvom mobilného zariadenia, alebo bezdrôtovej siete LAN. Tento trend oslovuje čoraz väčší počet zákazníkov s vysokým príjmom s internetovým prístupom mimo domácnosti, alebo kancelárie.

 

  • Tri štvrtiny (73%) globálnych občanov tvoriacich onlinové publikum CNN zdieľa užívateľsky generované video. V skutočnosti 66% osôb vo veku nad 45 rokov zdieľa užívateľsky generovaný video obsah, čím sa mýtus, že ide o aktivitu len pre mladých, ukazuje ako nepodložený. Takmer tretina (29%) účastníkov tohto prieskumu si nahráva na svojom mobilnom telefóne videoklipy. Užívateľsky generovaný obsah s ostatnými členmi digitálnej komunity zdieľa 16% respondentov, ktorí povedali svoje „áno“ prudkému vzostupu občianskej žurnalistiky, azda aj vo forme reakcie na rastúci počet spoločenských platforiem umožňujúcich výmenu a zdieľanie videa.

 

  • 67% účastníkov tohto prieskumu uviedlo, že za posledné tri roky viac pozerajú televíziu na PC (desktop, alebo laptop) a takmer štvrtina (23%) uviedla, že u nich za rovnaké obdobie stúplo sledovanie televízie prostredníctvom mobilného zariadenia. Flexibilita (71%) a želanie zhliadnuť zameškaný obsah (51%) boli uvádzané ako hlavné dôvody sledovania televízneho obsahu na PC.

 

  • Značkové webové stránky sú u respondentov prieskumu najobľúbenejšie onlinové destinácie pre prístup k televíznemu obsahu. Webové stránky TV spoločností (60%) sa ukázali ako prvá voľba pokiaľ ide o prístup k onlinovému televíznemu obsahu. Nasledujú vysielacie sekcie na stránkach pre zdieľanie videa, ako je napr. YouTube (13%).

 

  • Televízor je pre občanov vo svete tvoriacich CNN publikum i naďalej najobľúbenejším zariadením na sledovanie. 35% využíva na sledovanie televízor viac ako 10 hodín týždenne, zatiaľ čo rovnako dlhý čas sleduje vysielanie na PC (9%) a mobilných zariadeniach (5%) oveľa menej divákov.

 

Takéto prieskumy poskytujú cenné pochopenie problematiky, ktoré nám pomáha umožniť klientom dosiahnuť inteligentnejší a efektívnejší marketing“, hovorí Max Raven, senior viceprezident divízie predaja reklamných produktov spoločnosti CNN International. „Živým príkladom je multiplatformová reklamná kampaň „Race-for-Growth“ od našej spoločnosti, kde propagujeme účasť Ericssonu na jachtárskom závode Volvo Ocean Race. Ide o kompletné riešenie, ktoré zákazníkovi dáva možnosť komunikovať s publikom CNN ako sú technofilovia a obchodní lídri cez myš, mobilný telefón, alebo diaľkový ovládač - v každom kúte zemegule.“

 

Mobilná wapová stránka kampane „Race-for-Growth“ obsahuje iba jeden prvok zákazkového reklamného riešenia, ktoré sa dostáva k publiku sledujúcemu živé vysielanie, onlinovému publiku a publiku využívajúcemu mobilný telefón za účelom propagácie účasti spoločnosti Ericsson na závode Volvo Ocean Race.

 

Webová stránka *CNN.com je atraktívna pre vplyvné publikum pozostávajúce z vedúcich manažérov, obchodných lídrov, mienkotvorcov a manažmentu spoločností.

 

Metodológia prieskumu: Tento prieskum sa uskutočnil online, na webových stránkach CNN.com, CNN.com/international a CNNmoney.com. Na celom svete sa uskutočnilo 1094 interview s onlinovými konzumentmi CNN a výsledky sú reprezentatívne pre regionálnu skladbu onlinového publika CNN.

Neprehliadnite: