Google uvádza novú formu AdSense reklamy

Jozef Benko  /  05. 03. 2009, 17:15

Blog Inside AdSense dnes uviedol novinku na poli AdSense reklamy – tzv. „expandable ads“, v preklade rozšíriteľnú alebo inými slovami rozbaliteľnú reklamu. Táto forma by mala priniesť najmä interakciu medzi užívateľom a zadávateľom reklamy.

  • Na technickom pozadí bude stáť veľmi pravdepodobne technológia Flash.
  • Google potvrdil, že rozšírená forma reklamy bude reagovať len na kliknutie užívateľa, takže poskytovatelia reklamného priestoru sa nemusia báť o narušenie používateľského pohodlia.
  • V záujme predchádzať náhodnému či nechcenému rozšíreniu reklamy nebude podporovaná ani tzv. „rollover“ akcia.
  • Rozšírená forma nebude mať viac ako dvojnásobnú veľkosť pôvodnej reklamy.
  • Rozšírený panel bude možné kedykoľvek uzavrieť.

Do rozšírených panelov bude možné umiestniť napríklad krátke video, ukážku hry alebo interaktívny náhľad produktov. Pre záujemcov o túto formu reklamy je k dispozícii krátke FAQ.

Expandable Ad

Zdroj a ilustrácia: Inside AdSense

Neprehliadnite: