Spokojnosť zákazníkov Slovanetu vysoko ocenilo Cisco

Tlačový servis  /  17. 02. 2009, 00:00

Spoločnosť Cisco, svetový líder vo výrobe sieťových riešení, udelil Slovanetu najvyššie možné ocenenie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Na Slovensku ním momentálne disponuje iba 6 spoločností z takmer 250 partnerských firiem.

Telekomunikačný operátor Slovanet dosiahol významný úspech v partnerskom programe spoločnosti Cisco, svetového lídra v oblasti sieťových technológií. Slovanet získal status Cisco Channel Customer Satisfaction Excellence. Ide o najvyšší stupeň ocenenia v kategórii spokojnosti zákazníkov, ktorú si spoločnosť Cisco vlastnými kanálmi samo overuje.

 

Cisco uskutočňuje tento prieskum prostredníctvom vlastnej agentúry. V prípade Slovanetu kontaktovala viac ako 30 náhodne vybratých korporátnych zákazníkov alebo zákazníkov zo segmentu malých a stredných firiem. Na dosiahnutie tohto ocenenia je potrebné, aby absolútna väčšina z nich vyjadrila takmer stopercentnú spokojnosť s našimi službami,“ približuje proces Martin Kiss, riaditeľ oddelenia predaja významným zákazníkom Slovanetu.

 

Ocenením Cisco Channel Customer Satisfaction Excellence spomedzi slovenských operátorov momentálne disponuje jedine Slovanet. Do partnerského programu spoločnosti Cisco je zapojených takmer 250 domácich spoločností, tento status má pritom iba 6 z nich. Pre porovnanie, v Českej republike ho má 7 firiem z viac ako 560, v Poľsku iba 11 spoločností z viac než 780.

 

Slovanet svojim firemným klientom zabezpečuje moderné komunikačné služby pri výraznej úspore nákladov, napríklad oproti klasickým riešeniam dominantného operátora. Slovanet im poskytuje riešenia pre dátovú komunikáciu, internet i hlasovú prevádzku a komplexnú starostlivosť v oblasti bezpečnosti, dátových služieb, outsourcingu informačných systémov či správy tejto infraštruktúry.

Neprehliadnite: