SPOLOČNOSŤ SAMSUNG POVÝŠILA “DOKONALÝ ZÁŽITOK” NA VYŠŠIU ÚROVEŇ

Tlačový servis  /  21. 01. 2009, 00:00

Nasledujúci krok v evolúcii dokonalého zážitku – interaktívnejšie, intuitívnejšie užívateľské rozhrania a úplne nová ekologická technológia – debutovali na medzinárodnom podujatí CES 2009, pretože spoločnosť Samsung Electronics predstavila na výročnej tlačovej konferencii vzrušujúcu ponuku nových produktov a prvkov.

Produktové portfólio spoločnosti Samsung bolo vystavené 8. - 11. januára v stánku 11033 v časti Central Hall a Innovations Pavilion na medzinárodnej výstave spotrebnej elektroniky CES, ktorá sa konala na výstavisku Convention Center v americkom meste Las VegasPodrobnosti, snímky vo vysokom rozlíšení a videá na prevzatie sú dostupné na stránke www.samsung.com/icespress.

Spoločnosti Samsung vyniesla jej tohtoročná ponuka bezkonkurenčný počet 46 ocenení CES Innovations Awards (cena za inováciu), čo posilnilo vedúce postavenie spoločnosti v rebríčku zobrazovacích panelov, digitálnych hudobných prehrávačov a systémov domáceho kina a zdôraznilo neustále rastúce odhodlanie spoločnosti Samsung vyrábať ekologické produkty.

Výsledkom je “druhá vlna” dokonalého zážitku v zmysle filozofie Seamless Experience, ktorú spoločnosť Samsung predstavila v roku 2008, a ktorá stavia na prístupe k vývoju produktov známom ako “4C” – content (obsah), creativity (kreativita), connectivity (konektivita) a components (komponenty). Nasledujúca verzia je zameraná na životné štýly samotných spotrebiteľov, ktorí dnes čelia neprebernému množstvu možností.

Spotrebná elektronika sa dostala za hranicu konvergencie individuálnych produktov a kategórií až na úroveň integrácie týchto riešení do života spotrebiteľov, čo má zase za následok vznik dopytu po nových zážitkoch,” povedal Dr. Jong Woo Park, prezident divízie Digital Media Business spoločnosti Samsung Electronics. „Vízia spoločnosti Samsung spočíva v podpore evolúcie nových a obohacujúcich životných štýlov prostredníctvom dokonalých zážitkov užívateľov, ktoré sú emotívne, intuitívne a obsahovo bohaté, pričom si však zachovávajú zdravý aspekt voči nášmu životnému prostrediu,” dodal Dr. Jong Woo Park.

LED podsvietenie v žiari reflektorov

Spoločnosť Samsung vytvorila samostatnú novú kategóriu v rodine HD televízorov pre rok 2009 a to vytvorením radu LED televízorov, ktoré budú novým štandardom v oblasti kvality obrazu a úspory energie. Tento rok predstaví spoločnosť Samsung kompletný rad LED televízorov s uhlopriečkami od 32 do 55 palcov, ktoré siahajú na predtým nedosiahnuteľné méty vysokého kontrastného pomeru.

Všetky LED televízory Samsung prispievajú k ekologickej vízii spoločnosti, pretože spotrebujú asi len 40 percent energie potrebnej na prevádzku štandardného LCD televízora s CCFL podsvietením, čo je oveľa menej, než stanovuje európska ekologická norma (Eco-Flower). Televízory spotrebúvajú veľmi málo energie a neobsahujú olovo, pričom telo a podstavec sú vyrobené z ekologických materiálov.

V tomto novom rade sa nachádza aj model B6000, čo je vlastne najtenší LED televízor so zabudovaným tunerom na trhu a je vybavený najtenším držiakom na stenu na svete, ktorý zmenšuje medzeru medzi televízorom a stenou na menej než 0,8 palca. LED televízory Samsung série 6, 7, 8 a 9 boli všetky navrhnuté na ocenenie CES Innovation Awards.

Tento nový rad LED televízorov predstavuje novú kapitolu vedúcej pozície spoločnosti Samsung na globálnom trhu s televízormi,” povedal Tim Baxter, výkonný viceprezident oddelenia Sales and Marketing, divízia Consumer Electronics, spoločnosť Samsung North America. „Nielenže sme dosiahli novú úroveň kvality obrazu a dizajnovú dokonalosť, ale dosiahli sme to spôsobom, ktorý je veľmi ekologický,” dodal Baxter.

Plnšie partnerstvo so spoločnosťou Yahoo!

Podujatie CES 2009 zapísalo do partnerstva spoločností Samsung a Yahoo! dôležitý míľnik – do aktívneho života vstúpila služba “Internet@TV - Content Service”, ktorá na obrazovkách plochých televízorov Samsung umožní užívateľom vychutnávať si množstvo digitálneho obsahu prostredníctvom série dostupných aplikácií. Túto novú službu budú podporovať všetky LED, LCD a plazmové televízory Samsung série 7, 8 a 9 pre rok 2009. Prístup k nej zabezpečí buď zabudované rozhranie Ethernet alebo voliteľný Wi-Fi USB adaptér.

Služba “Internet@TV - Content Service” prináša na obrazovky televízorov Samsung množstvo webového obsahu a služieb, počínajúc vlastnými výtvormi spoločnosti Yahoo! ako Flickr™, Yahoo! News, Yahoo! Weather a Yahoo! Finance, a končiac obsahom tretích strán ako napríklad YouTube™. Yahoo! Widgets Engine, platforma umožňujúca vytvorenie odľahčených aplikácií v jazykoch Javascript a XML, ktorá je základom služby Internet@TV – Content Service a prostredníctvom otvorenej platformy taktiež umožní vývojárom vytvoriť pre televízory vlastné aplikácie.

Uvedenie služby “Internet@TV - Content Service” je výsledkom iniciatívy Samsung Medi@2.0 a je kľúčovým prvkom filozofie Seamless Experience. Spoločnosť Samsung taktiež aktualizovala svoju knižnicu “Content Library Flash”, ktorá umožňuje užívateľom sťahovať obsah zo serverov spoločnosti Samsung prostredníctvom rozhrania Ethernet. Do toho prichádza model BD-P4600, najtenší Blu-Ray prehrávač na svete, ktorý je vybavený funkciou automatického nastavenia, určenou na zobrazenie toho najlepšieho obrazu najvyššej možnej kvality na obrazovkách televízorov.

Model BD-P4600 je srdcom doteraz najkomplexnejšej ponuky Blu-ray prehrávačov značky Samsung, ktorá obsahuje tri samostatné prehrávače a tri domáce kiná, vrátane modelu HT-BD8200, čo je prvé domáce kino typu „sound bar“ s Blu-ray prehrávačom.

Samsung Crystal TV, dotyk a konektivita

Spoločnosť Samsung nezaspala na vavrínoch a stavila na úspech patentovaného dizajnu “Samsung Crystal TV” z roku 2008. Tento dizajn sa tvorí za pomoci výrobného procesu duálneho vstrekovania materiálu, čo transformuje vzhľad tradičných tenkých čiernych televízorov na vylepšený vzhľad Samsung Crystal TV, vyznačujúci sa jemnejšou a oveľa detailnejšou gradáciou farieb pre ešte živší výzor. Spoločnosť Samsung pridala do svojej palety farieb aj chrómovú, ktorú môžete nájsť na LED televízoroch série 8000.

Spoločnosť Samsung rozšírila možnosti prenosu bezdrôtového HD obsahu v rámci produktových skupín. Niekoľko plochých HD televízorov je vybavených technológiou Wireless DNLA a vybrané Blu-ray prehrávače sú vybavené prípravou pre WiFi rozhranie a dodávajú sa s bezdrôtovým adaptérom pre jednoduché pripojenie.

Spoločnosť Samsung aplikuje tento emočný a intuitívny prístup pre prepojenie požiadaviek svojich zákazníkov v rámci svojich produktových radov. Digitálny fotoaparát WB500 je vôbec prvý model na svete, ponúkajúci 24 mm širokouhlý objektív s 10x optickým zoomom, ktorý umožňuje užívateľom tvoriť oveľa kreatívnejšie zábery a zachytávať obraz tak, ako ho vidia cez širokouhlý objektív. Model WB500 je taktiež vybavený možnosťou snímania videa v HD kvalite.

Na akcii CES 2009 bolo predstavených aj šesť nových videokamier, vrátane modelu HMX-H106, čo je vlajková Full HD videokamera so zabudovaným SSD diskom s kapacitou 64 GB, umožňujúcim vyšší výkon a oveľa bezpečnejšie uloženie dát. Spoločnosť Samsung taktiež predstavila model SMX-F34, digitálnu videokameru nasledujúcej generácie, ktorá je kompatibilná so službou YouTube™.

Spoločnosť Samsung pridala rôzne nové prvky aj do svojho nového prenosného multimediálneho prehrávača P3. Novinka je hrubá len 1 centimeter a je vybavená širokouhlým trojpalcovým displejom, videoprehrávačom, audioprehrávačom s vysokou kvalitou zvuku, ultra-prenosným fotoalbumom, osobným záznamníkom a FM rádiom. Rozhranie EmoTure™ s dotykovou spätnou odozvou umožňuje užívateľom využívať funkcie presunom prstov po displeji, napríklad na prepnutie hudobnej skladby alebo rýchly posun vo videu.

SAMSUNG na tohtoročnej výstave CES predstavil aj ďalšie novinky:

Neprehliadnite: