ESET otvára v Bratislave centrum obchodu a marketingu pre Európu, Blízky východ a Afriku

Tlačový servis  /  12. 01. 2009, 00:00

Od prvého januára začne v bratislavskej centrále ESET pracovať centrum obchodu a marketingu pre región EMEA, ktoré bude podporovať predaj produktov a služieb v regióne Európy, Blízkeho východu a Afriky. Doteraz tento región podporoval ESET, LLC. v San Diegu, avšak nárast obratu znamenal potrebu bližšieho vzťahu s regiónom EMEA a rozšírenie celého podporného tímu.

Podľa riaditeľa pre obchod a marketing EMEA Miroslava Pikusa plánuje ESET v regióne EMEA dvihnúť export takmer o polovicu oproti roku 2008. „Medzi krajiny, kde sa nám v EMEA darí najviac, patrí okrem Slovenska Česko, Rusko, Poľsko, Taliansko a Veľká Británia“, hovorí M. Pikus.

Obchodný a marketingový tím EMEA tvoria dve desiatky zamestnancov na pozíciách obchodných a marketingových channel manažérov a technických a marketingových expertov, starajúcich sa o pridelené krajiny v rámci regiónu.

Riaditeľom pre obchod a marketing EMEA (Sales & Marketing Director EMEA) je Miroslav Pikus (33), ktorý do ESET nastúpil v polovici roka 2008 na pozíciu obchodného riaditeľa.

Marketingovou manažérkou EMEA je Martina Bezáková (32). Do ESET prišla v novembri 2008 s niekoľkoročnými vynikajúcimi skúsenosťami z  marketingu a marketingovej podpory medzinárodných klientov a partnerov. Predtým pracovala v spoločnostiach Dell a T-Mobile.

Neprehliadnite: