MALL.SK: Kríza núti ľudí šetriť

Tlačový servis  /  03. 12. 2008, 00:00

Dopad svetovej finančnej krízy nemal na Slovensko zatiaľ taký veľký vplyv ako napríklad na krajiny Západnej Európy. Aj napriek tomu sú zákazníci pri nákupoch omnoho opatrnejší. Viac sa rozhliadajú a porovnávajú ceny tak, aby nakúpili čo najlacnejšie. Očakáva sa preto výraznejší nárast nakupovania cez internet.

„Podľa americkej štúdie realizovanej spoločnosťou AOL s názvom ‚On-line shopping cities‘ tento rok po prvý krát predbehne on-line nakupovanie tradičné kamenné obchody. Piatok po Dni vďakyvzdania, tzv. Black friday (Čierny piatok), bol už tradične najsilnejším nákupným dňom v roku. Na Slovensku očakávame jeho ekvivalent v podobe Zlatého pondelka 15. decembra,“ hovorí Ladislav Csukás, riaditeľ spoločnosti Internet Mall Slovakia a dodáva: „Predpokladáme, že v tento deň naše obchody navštívi 30 000 zákazníkov, ktorí nakúpia za viac ako 5 miliónov Sk.“

O tom, že on-line nakupovanie je na vzostupe aj na Slovensku, hovorí 90 %-ný medziročný nárast predaja Internet Mall Slovakia. „Vysoký záujem o naše služby nás teší, ale neprekvapuje. Takýto stav sme predpokladali už dávnejšie. Penetrácia internetu na Slovensku rastie, rovnako ako kúpyschopnosť obyvateľstva. Kamenné obchody sú najmä počas predvianočných nákupov preplnené a veľakrát nestíhajú uspokojovať dopyt. Navyše, na internete má zákazník možnosť porovnať si ceny v priebehu niekoľkých minút a objednaný tovar mu doručíme až domov,“ dodáva Ladislav Csukás.

 

Viac informácii o obchodoch spoločnosti Internet Mall Slovakia nájdete na stránkach:

http://www.mall.sk

Neprehliadnite: