MySpace sa rozrastá o službu MyAds

Jana Kopernická  /  23. 10. 2008, 07:30

MySpace, jeden z celosvetovo najpopulárnejších internetových portálov, bol nedávno doplnený o službu MyAds. Vďaka personalizovanej reklame sa stáva sen v oblasti direct marketingu realitou.

MyAds pomôže pri efektívnej prezentácii menším firmám, či podnikavým umelcom. Odteraz majú možnosť nasmerovať reklamnú kampaň na úzku, presne špecifikovanú cieľovú skupinu. Rozhodujúce môže byť pohlavie, vek, miesto bydliska, zamestnanie, či hobby. Na MySpace je v súčasnosti zaregistrovaných viac ako 112 miliónov používateľov so širokým spektrom záľub a odlišnou históriou aktivít v sieti. Inzerent si vyberie jeden z 1 200 profilov a reklama sa zobrazí len tomu, koho by podľa zadávateľa mohla skutočne zaujímať.

Reklama musí mať grafickú podobu. Rozmery bannera, ktorý môžete načítať z vášho počítača, alebo vytvoriť pomocou jednoduchého flashového nástroja, sú 728x90 alebo 300x250 pixelov.

MyAds

MyAds

Ak chcem svoju reklamu zacieliť na ženu žijúcu v Kalifornii, ktorá je vo veku 25 až 30 rokov a má rada motorky, môžem, na MySpace je ich 2 842," uvádza praktický príklad Michael Arrington, redaktor TechCrunch. Internetová reklama mieri na jasné ciele. Uvidíme, ako bude táto služba napredovať. Podobný nápad rozbehol dávnejšie aj Facebook, na rozdiel od MyAds, ale ponúka iba šírenie textovej reklamy.

Zdroj: techcrunch.com

Neprehliadnite: