Plaťte len za návštevníkov, ktorí majú záujem o vaše služby

Tlačový servis  /  07. 10. 2008, 09:37

Spoločnosť Goalnet, s.r.o. predstavila revolučnú formu internetového katalógu s názvom firemnik.sk. Katalóg využíva službu Goalclick, databázu založenú na princípe Pay Per Click. Vďaka nemu platí zákazník až vtedy, keď vidí profil firmy skutočný záujemca o jeho služby alebo produkty.

Spoločnosť Goalnet, s.r.o. predstavila revolučnú formu internetového katalógu s názvom firemnik.sk. Katalóg využíva službu Goalclick, databázu založenú na princípe Pay Per Click. Vďaka nemu platí zákazník až vtedy, keď vidí profil firmy skutočný záujemca o jeho služby alebo produkty. Vytvorenú databázu poskytnú autori projektu i ďalším internetovým portálom a ponúknu tak zákazníkom široký priestor pri výbere konkrétnej cieľovej skupiny.

K vytvoreniu cielenejšej formy katalógov viedla mladých ambicióznych podnikateľov vlastná skúsenosť. „Bezplatné katalógy neposkytujú služby v rozsahu, ktoré by som chcel ako podnikateľ využívať. Na druhej strane, v spoplatňovaných katalógoch platia firmy veľké sumy za umiestnenie, no bez závislosti od toho, či o ich služby návštevník stránky prejaví záujem, alebo nie," vysvetlil základný problém vedúci k vzniku myšlienky portálu firemnik.sk riaditeľ spoločnosti Goalnet, Ľuboš Kolesár. Firemnik.sk ponúka okamžitú spätnú väzbu, prehľadné štatistiky, jednoduché zhodnotenie efektívnosti vašej investície a možnosť regulácie investovaných prostriedkov. Zákazník neplatí žiadne paušálne poplatky. Zakúpi si kredity, ktorými neskôr „zaplatí" za kliknutia od reálnych záujemcov. Pri jednotlivých kategóriách či kľúčových slovách si pritom môže stanoviť ľubovoľný počet odpočítaných kreditov. „Čím viac kreditov si v porovnaní s konkurenciou pre tú-ktorú činnosť zvolíte, tým vyššiu pozíciu získate. Pre každú činnosť, ktorú vykonáva vaša spoločnosť vyplníte rozdielny profil, čo zvýši šancu, že vás potenciálny zákazník naozaj nájde. Navyše stačí, keď sa v systéme zaregistrujete iba raz, no budete pritom figurovať na viacerých stránkach," dodal Kolesár. V blízkej budúcnosti plánuje Goalnet spustenie portálu reklamator.sk, dobrodruzstvo.sk, stavba-dom.sk, či portál o vzdelávaní. Systém Goalclick budú využívať i viaceré partnerské stránky.

Podľa obchodného riaditeľa spoločnosti Goalnet, Mareka Šályho, je hlavným cieľom projektu ponúknuť používateľom internetu transparentný spôsob reklamy a službu neustále vylepšovať: „Chceme, aby ľudia nachádzali presne tie informácie, ktoré potrebujú a firmy platili iba za tých užívateľov, ktorí ich skutočne hľadajú. Nejde nám o agresívnu formu reklamy, ale o férové a efektívne zviditeľnenie firiem na internete."

Goalnet je mladá, moderná firma, ktorá sa zaoberá prevádzkovaním internetových portálov a firemných katalógov a ďalšou reklamnou činnosťou.

Neprehliadnite: