Cisco má nové produkty pre vnútrofiremnú spoluprácu

Tlačový servis  /  28. 09. 2008, 00:00

Cisco uvádza na trh nové produktové portfólio pre podporu vnútrofiremnej spolupráce, ktoré organizáciám umožní zrýchliť podnikové procesy, zvýšiť produktivitu a akcelerovať inovácie. Tvoria ho Cisco Unified Communications, Cisco TelePresence a nová aplikačná platforma na báze Web 2.0 Cisco WebEx.

Všetky tieto produkty využívajú sieť ako platformu na uľahčenie nadväzovania kontaktov, komunikácie a spolupráce medzi ľuďmi. Je ich možné jednoducho integrovať s ostatnými podnikovými aplikáciami, existujúcou firemnou IT infraštruktúrou a ďalšími webovými službami.

 

Produktové portfólio pre podporu spolupráce obsahuje:

Cisco Unified Communications System Release 7.0 prináša významné vylepšenia v oblasti interoperability s podnikovými aplikáciami, jednoduché používanie a zníženie nákladov na vlastníctvo

Cisco TelePresence Expert on Demand integruje Cisco TelePresence so službami kontaktného centra pre podporu zákazníkov s možnosťou využívania expertnej podpory v prostredí Cisco TelePresence stretnutia

Cisco WebEx Connect, nová platforma poskytujúca softvér ako službu, integruje nástroje pre prezenciu, instant messaging, webové stretnutia a tímové priestory s tradičnými, ako aj Web 2.0 podnikovými aplikáciami

 

Otvorené štandardy a protokoly

Kolaboračné služby sú nadchádzajúcou fázou vo vývoji internetu. Analytici vnímajú túto fázu ako trhovú príležitosť pre biznis v hodnote 34 miliárd USD. „Centrálnym komponentom tejto etapy je sieťová infraštruktúra,“ hovorí Don Proctor, senior viceprezident softvérovej skupiny Cisco. „Naša sieťová platforma používa otvorené štandardy a protokoly a sprístupňuje tak kľúčové služby pre spoluprácu, ako sú prezenčné služby, instant messaging, riadenie hovorov a politík, široké portfólio zariadení a aplikácií. Sieťová infraštruktúra sa tým posúva na vyššiu úroveň, vďaka čomu dovoľuje ponúkať služby pre integrovanú spoluprácu, počnúc textovými správami a končiac TelePresence stretnutiami.“

 

Sieť ako aplikačná platforma

Produktové portfólio Cisco pre podporu spolupráce je navrhnuté nad sieťou ako aplikačnou platformou pre interoperabilitu s podnikovými aplikáciami, komunikačnými zariadeniami a webovými nástrojmi. Prináša funkcie, vďaka ktorým IT oddelenia podnikov môžu dohliadať na dodržiavanie bezpečnostných a firemných politík. Otvorená architektúra a štandardizované API rozhranie dovoľuje vytvárať nové aplikácie a sieťové služby, prispôsobovať ich na mieru potrebám podniku a pracovníkov a jednoducho ich integrovať s hardvérovými a softvérovými produktmi tretích strán. Otvorená architektúra umožňuje využívať produkty spoločnosti Cisco pre podporu spolupráce na širokom rade zariadení vrátane počítačov s operačnými systémami Windows a Mac OS, ako i mobilných zariadení na báze systémov Symbian, BlackBerry alebo Windows Mobile.

 

Otvorené vývojové prostredie spoločnosti Cisco:

Cisco Unified Applications Environment prináša webové aplikácie na obrazovky IP telefónov Cisco Unified IP Phone

Cisco Applications eXchange Platform poskytuje schopnosti a funkcie smerovačov aplikáciám na firemných pobočkách

Cisco Adaptive Security Appliance 8.0(4) umožňuje využívať prostriedky pre spoluprácu nad konvergovanými dátovými a hlasovými sieťami s vysokým stupňom zabezpečenia

Cisco WebEx Connect ponúka integráciu podnikových aplikácií, Web nástrojov a tímových pracovísk

 

Cisco Unified Communications Release 7.0

Cisco Unified Communications System Release 7.0 poskytuje organizáciám kolaboratívne prostredie. Spoločnosť môže pri jeho nasadení využiť existujúcu infraštruktúru a aplikácie. Nová verzia prináša rozšírenia pre vývoj a integráciu aplikácií a ponúka ešte užšie prepojenie na produkty spoločností IBM a Microsoft. Vďaka rozšírenej podpore mobility je uľahčený aj pohyb zamestnancov medzi pracoviskami a ich spolupráca. Produkt Cisco Unified Mobile Communicator v súčasnosti podporuje zariadenia s operačným systémom Windows Mobile, Symbian a Blackberry. Cisco Unified Presence umožňuje na jednom serveri podporovať až 30 000 a Cisco Unity 15 000 používateľov.

Viac informácií na www.cisco.com/go/unifiedworkspace.

 

Cisco TelePresence Expert on Demand

Cisco TelePresence Expert on Demand poskytuje kolaboratívne a jednoducho ovládateľné používateľské prostredie. Klientom umožňuje kontaktovať expertov na zvolenú problematiku a viesť s nimi osobnú diskusiu, a to prostredníctvom jedného tlačidla. Kombinuje schopnosti produktov Cisco Unified Communications a Cisco Unified Contact Center. Používatelia môžu požiadať o asistenciu experta počas prebiehajúceho Cisco TelePresence stretnutia, alebo môžu využiť vyhradené koncové zariadenie a požiadať o osobnú asistenciu.

Viac informácií na http://cisco.com/en/US/products/ps7060/index.html.

 

Cisco WebEx Connect

Cisco WebEx Connect je aplikačná platforma pre kolaboratívne firemné stretnutia. Obsahuje rad bežných aplikácií vrátane podpory pre podnikový instant messaging, tímové priestory, správu dokumentov, kalendáre a diskusie. Tieto aplikácie je možné kombinovať s produktmi tretích strán fungujúcich na otvorených API rozhraniach a vytvárať tak jednotné podnikové pracovné prostredie. Vďaka rozsiahlym administratívnym nástrojom umožňuje dodržiavať firemné a bezpečnostné politiky, ako aj legislatívne regulácie.

Viac informácií na http://www.webex.com/go/connect_tour.

Dostupnosť

Produkty Cisco Unified Communications System Release 7.0 a Cisco TelePresence Expert on Demand sú už v súčasnosti k dispozícii. WebEx Connect je zatiaľ dostupný ako desktopový a webový klient. Podpora pre mobilných klientov bude sprístupnená začiatkom roka 2009.

Neprehliadnite: