Tlačový servis / 06. 05. 2008, 00:00
Nákupy na internete vo večerných hodinách sú čoraz populárnejšie. Po 19. hodine sa priemerne zrealizuje vyše 30% prijatých objednávok. Vyplýva to zo štatistík internetového obchodu MALL.sk
„Predaj na internete stále dynamicky rastie, za prvé štyri mesiace sme zaznamenali viac ako 100% medziročný nárast počtu objednávok“, pripomína Ladislav Csukás, riaditeľ spoločnosti Internet Mall Slovakia, ktorá obchody MALL.sk prevádzkuje a dodáva. „Zákaznícke zvyklosti sa postupne menia, nákupná špička sa z poludňajších hodín posúva na obdobie medzi 19. až 21. hodinou. V roku 2006 sme vo večerných hodinách prijali zhruba 10% objednávok, v súčasnosti je to viac ako trojnásobok.“
Najpopulárnejším dňom pre večerné nákupy je jednoznačne nedeľa, nákupy po 19. hodine často predstavujú vyše 50% obratu za daný deň. Najviac sa vo večerných hodinách nakupuje elektronika, typicky notebooky, digitálne fotoaparáty a hobby potreby pre dom a záhradu. „Dá sa z toho usudzovať, že večerné nákupy viac preferujú muži“, uzatvára Ladislav Csukás.
Viac informácii o obchodoch spoločnosti Internet Mall Slovakia nájdete na stránkach:
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk