Soitron spája Prahu s Bratislavou

Tlačový servis  /  08. 04. 2008, 00:00

Ide o riešenie Teleopti CCC pre riadenie pracovných síl v call centrách a riešenie ZOOM CallREC® pre multimediálne nahrávanie hovorov v sieťach Cisco IP telefónie. Hlavným dôvodom, ktorý viedol Soitron k rozhodnutiu uzatvoriť partnerstvá a poskytovať softwarové riešenia týchto významných IT hráčov, je snaha Soitronu rozšíriť možnosti IP kontaktných centier.

Soitron patrí medzi kľúčových integrátorov IP kontaktných centier, najmä na platforme Cisco Unified Contact Centre (UCC). Zameriava sa na implementáciu, integráciu a údržbu IP riešení call centier a zákazníkom poskytuje nielen dodávku potrebnej technológie, ale aj jej integráciu do existujúceho prostredia call centra. Súvisiace služby zahŕňajú servis, dohľad, optimalizáciu prevádzky a procesov vo vnútri kontaktného centra vrátane ľudských zdrojov.

Teleopti CCC slúži na dynamické plánovanie ľudských zdrojov s využitím znalostí a úrovne operátora. Riešenie umožňuje efektívnu tvorbu dlhodobých plánov pracovných zmien, flexibilitu a rýchlu reakciu na zmeny i počas pracovného dňa. Súčasťou systému sú reporty a analýzy na hodnotenie operátorov, sledovanie dovoleniek a podobne. Softwarová nadstavba IP kontaktného centra pre plánovanie ľudských zdrojov – takzvaný Workforce Management – umožňuje optimalizovať prevádzkové zaťaženie, výrazne zjednodušiť plánovanie dovoleniek, školenie jednotlivcov i celých tímov. Riešenie patrí k najlepším systémom tohto druhu na svete.

Systém ZOOM CallREC® má veľké uplatnenie v oblasti starostlivosti o zákazníka. Slúži na hodnotenie kvality služieb poskytovaných prostredníctvom telefónu, kontrolu práce zamestnancov, sledovanie operátorov podľa ľubovoľne nastaviteľných kritérií, či analýzu spokojnosti zákazníkov. Ovládanie systému je intuitívne, prostredníctvom webového rozhrania. Multimediálne nahrávanie hovorov umožňuje vytvárať záznamy využiteľné napr. pri školení operátorov alebo pri opakovanom prehrávaní nahrávky dôležitých prípadov.

Partnerská spolupráca a program ZOOM Advanced Technology Partner, umožňuje Soitronu prístup k jedinečnému know-how v oblasti implementácie, údržby a technickej podpory riešenia ZOOM CallREC® a zároveň znižuje náklady pri implementácii nahrávacieho systému do prostredia IP kontaktného centra klienta.

Neprehliadnite: