Tomáš Kusenda / 08. 04. 2008, 00:00
Aj napriek tomu, že Yahoo zažíva ťažké časy nestráca nádej. Spúšťa totiž nový reklamný systém, vďaka ktorému svitá nová nádej.
Systém sa podobá na Google AdSense a AdWords a má názov AMP. Práve vďaka tomuto systému Yahoo odmieta ponuky spoločnosti Microsoft. Verí totiž, že systém vyrieši väčšinu problémov a že Microsoft skutočnú hodnotu Yahoo podceňuje. Systém má zjednodušiť spôsob nákupu, predaja, či distribúcie online reklamy pre inzerentov, tvorcov webstránok a pre reklamné agentúry.
Nový systém umožní mesačne obslúžiť až o pol miliardy stránok navyše. Predstavitelia Yahoo dúfajú, že takto pomôžu nie len sebe, ale aj mnohým začínajúcim webovým stránkam a webmasterom.
Yahoo sa pohráva s myšlienkou poskytovať reklamy na celom svojom webe. Systém AMP by mal byť dostupný na prelome tretieho a štvrtého kvartálu tohto roku.
Zdroj: reuters.com
Autor: Tomáš „Kusi“ Kusenda
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk