Yahoo má nový reklamný systém

Tomáš Kusenda  /  08. 04. 2008, 00:00

Aj napriek tomu, že Yahoo zažíva ťažké časy nestráca nádej. Spúšťa totiž nový reklamný systém, vďaka ktorému svitá nová nádej.

Systém sa podobá na Google AdSense a AdWords a má názov AMP. Práve vďaka tomuto systému Yahoo odmieta ponuky spoločnosti Microsoft. Verí totiž, že systém vyrieši väčšinu problémov a že Microsoft skutočnú hodnotu Yahoo podceňuje. Systém má zjednodušiť spôsob nákupu, predaja, či distribúcie online reklamy pre inzerentov, tvorcov webstránok a pre reklamné agentúry.

Nový systém umožní mesačne obslúžiť až o pol miliardy stránok navyše. Predstavitelia Yahoo dúfajú, že takto pomôžu nie len sebe, ale aj mnohým začínajúcim webovým stránkam a webmasterom.

Yahoo sa pohráva s myšlienkou poskytovať reklamy na celom svojom webe. Systém AMP by mal byť dostupný na prelome tretieho a štvrtého kvartálu tohto roku.


Zdroj: reuters.com

Autor: Tomáš „Kusi“ Kusenda

Neprehliadnite: