Soitron: Podpora vzdelávania IT špecialistov v rozsahu 28 mil. Sk ročne

Tlačový servis  /  28. 11. 2007, 11:30

Za posledné dva roky hlavnú časť nákladov tvorili technické školenia a výučba cudzích jazykov. Začiatkom roku Soitron implementoval vzdelávací systém Enterprise Knowledge Platform od spoločnosti NetDimensions, ktorý poskytuje riešenia pre manažment vzdelávania. V procese implementácie je tiež súbor 1400 kurzov e-learningového vzdelávania.

Značnú časť prostriedkov sa vynakladá na školenia a certifikácie technológií ako Cisco, HP, Avaya, IBM, ktorých riešenia Soitron nasadzuje u svojich klientov a zabezpečuje ich servis a vzdialenú správu.


Špecializácia na jednotlivé technológie je maximalizovaná tiež prostredníctvom technologických labov, ktoré slúžia na testovanie najnovších riešení a noviniek. Medzi poslednými môžeme spomenúť celkový upgrade a rozšírenie IP/MPLS siete Orangeu Slovensko v rámci výstavby FTTH, alebo v minulosti realizované projekty distribuované IP Contact Centra, ktoré využíva spoločnosť Ferona Žilina a v čase implementácie išlo o jediné riešenie tohto typu Call Centra nielen na Slovensku, ale v celej strednej a vo východnej Európe, nová technológia šifrovania komunikačných liniek privátnej komunikačnej siete, či integrácia kontaktného centra s CRM systémom SAP s cieľom zjednotiť výhody a kvalitu dvoch samostatných a nezávislých riešení a zvýšiť ich hodnotu pre zákazníka.


Vzdelávanie tak umožňuje Soitronu ponúkať klientom profesionálne riešenia a služby prostredníctvom špičkových IT odborníkov a byť tak vždy niekoľko krokov pred konkurenciou.


Neprehliadnite: