Slovenské telekomunikácie s novým prezidentom

Peter Polakovič  /  10. 12. 2002, 00:00

Predstavenstvo Slovenských telekomunikácií prijalo rozhodnutie o organizačných zmenách vo výkonnom manažmente spoločnosti. Novým prezidentom spoločnosti sa od januára 2003 stane Ing. Miroslav Majoroš. Telekomunikácie majú aj nového viceprezidenta pre marketing a predaj, ktorý bude dočasne vykonávať aj funkciu výkonného viceprezidenta pre sieťovú infraštruktúru (CTO) ...

Predstavenstvo Slovenských telekomunikácií, a.s., (ST) na svojom zasadnutí dňa 9. decembra 2002, schválilo nové usporiadanie vo výkonnom manažmente. „Z postu výkonného viceprezidenta pre marketing a predaj (CMSO) odchádza pán Paul Büki. Jeho úlohou pri príchode do spoločnosti bolo vybudovanie úseku marketingu a predaja z hľadiska interných riadiacich procesov. Táto úloha bola úspešne splnená,“ povedal podpredseda predstavenstva ST Ing. Štefan Bugár a dodáva: „Z postu výkonného viceprezidenta pre sieťovú infraštruktúru (CTO) odchádza pán Jörg Michael Kramer, ktorého úlohou v ST bolo pripraviť  technické podmienky spoločnosti na plne liberalizovaný telekomunikačný trh, čo sa taktiež podarilo.“ Novým členom manažmentu sa stáva pán Herbert Müller, ktorého predstavenstvo na svojom zasadnutí vymenovalo do pozície výkonného viceprezidenta pre marketing a predaj a zároveň ho poverilo dočasne vykonávať aj funkciu výkonného viceprezidenta pre sieťovú infraštruktúru (CTO).

 

Nový prezident ST Ing. Miroslav Majoroš doteraz pôsobil vo funkcii generálneho riaditeľa spoločnosti IBM pre Českú republiku a Slovensko. V tejto funkcii pôsobil od roku 2000. V spoločnosti IBM Slovensko pracoval od roku 1994 – 2000 na rôznych riadiacich postoch vo vrcholovom manažmente, kde nadobudol bohaté skúsenosti v oblasti informačných technológií a riadiaceho manažmentu.  Rokoch 1998 - 2000 Miroslav Majoroš zastával funkciu generálneho riaditeľa IBM Slovensko. V rokoch 1983 – 1994 pôsobil v riadiacich zložkách verejnoprávnej Slovenskej televízie. 

 

Nový výkonný viceprezident pre marketing a predaj Herbert Müller prichádza do ST po viac ako tridsaťročnom pôsobení v Deutsche Telekom AG. V predchádzajúcom období pôsobil na riadiacich pozíciách v oblasti prevádzky a údržby, plánovania siete, marketingu a predaja, ako aj produktového manažmentu. V rokoch 1980 – 1997 pracoval v zahraničných akvizíciách spoločnosti DT  AG v Indii, Singapúre a Saudskej Arábii. Pod jeho vedením sa v roku 1994 spoločnosť Deutsche Telekom Asia stala uznávanou telekomunikačnou spoločnosťou v juhovýchodnej Ázii. Po návrate do Nemecka pôsobil Herbert Müller v spoločnosti T-Systems, a to v oblasti produktového manažmentu pre všetky hlasové, dátové a IP produkty.

 

Zdroj: tlačová správa ST

Neprehliadnite: