O2 prinesie do Banskej Bystrice viac ako 170 nových pracovných miest

Tlačový servis  /  04. 10. 2007, 00:00

Viac ako 170 nových pracovných miest pribudne v Banskej Bystrici príchodom centra Zákazníckej linky 949 spoločnosti Telefónica O2 Slovakia. V súčasnosti v ňom pracuje 90 zamestnancov, a ďalší nárast je plánovaný do konca budúceho roka. Pracovisko dnes slávnostne otvorili generálny riaditeľ Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý a výkonný riaditeľ pre služby zákazníkom Jeroen Hollestelle.

„Medzi hlavné kritériá výberu vhodného miesta pre centrum Zákazníckej linky 949 patrili dostupnosť a dostatočný potenciál kvalitných pracovníkov. Spokojnosť našich zákazníkov nám už teraz potvrdila, že sme sa výberom Banskej Bystrice rozhodli naozaj dobre,“ uviedol výkonný riaditeľ pre služby zákazníkom Jeroen Hollestelle.

Na slávnostnom otvorení sa zúčastnili aj humoristi Petra Polnišová a Dano Dangl. Dopoludnia sa zmenili na operátorov a zákazníkom linky vtipnými odpoveďami spestrovali ich telefonické hovory. Telefónica O2 Slovakia pošle nahrávku hovoru každému, kto sa priamo spojil s jedným z humoristov.

Zákaznícka linka 949 je z technického hľadiska schopná za deň vybaviť viac ako 5000 volaní. Priemerný denný počet volaní je počas pracovných dní 4 100 a počas víkendu 2 300. Počet volaní po predstavení nových paušálov “Pre mňa“ stúpol z júnových 21 168 na septembrových 105 782.

Linka je zákazníkom k dispozícii počas celého roka 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetci užívatelia nových paušálov “O2 Pre mňa“ môžu služby linky 0949 949 949 využívať bezplatne. Okrem toho môžu zákazníci a ostatní záujemcovia o produkty a služby O2 volať aj na bezplatnú telefónnu linku 0800 020202.

Linka 0949 949 949 je súčasťou komplexnej ponuky starostlivosti o zákazníkov Telefónica O2 Slovakia.

Neprehliadnite: